Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 398 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Vitun Impit Vitun Impit
Kotiaskareet Kotiaskareet
virgin outlander vs The Chad Morrowind virgin outlander vs The Chad Morrowind
KaShoot KaShoot
Tuu mua päin Tuu mua päin
Rayman - Harmony Rayman - Harmony
Heroes of Might & Magic 3 Heroes of Might & Magic 3
A father's regret A father's regret
Get on my level Get on my level
Super smash bros. Super smash bros.
Deus Ex: The Recut Deus Ex: The Recut
Ilosanoman levitystä Ilosanoman levitystä
Cyberpunk Suomi Cyberpunk Suomi
Robotti Ruttunen ilmoittautuu Robotti Ruttunen ilmoittautuu
Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain
"pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!" "pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!"
Vauhtiliiga Vauhtiliiga
Katamari Bongocat Katamari Bongocat
Weegee Weegee
Gamer pain Gamer pain
Doomin modauskulttuuri elää vahvana Doomin modauskulttuuri elää vahvana
N'wah jää kiinni N'wah jää kiinni
mankind mankind
Onnistunut ryöstö Onnistunut ryöstö
 1 078 näyttökertaa, 9 viestiä, 20.85 MB, 1 tiedosto
26.10.2021 02:37:02
[ + 2 - | ]

jonnet muistaa jos muistaa

[57826] [vice-city.mp4] [20.85 MB] [640x360] [] []

jonne

(68)  · 

gta vice city

 · 

gta

(42)  · 

nostalgia

(24)
26.10.2021 15:31:09
#510872 [+-] Piilota Suosittele

Itsehän en mitään homo Vice Cityä pelannu, mutta GTA 3:n kartan muistin ulkoa. Myöskin kuuntelin lähinnä omaa kanavaa, jossa soi ramstein.

[ 9 viestiä | ]