Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 432 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Viihdeteknologian tulevaisuus Viihdeteknologian tulevaisuus
Tiimityöskentely Tiimityöskentely
Billyn matka Kantossa jatkuu Billyn matka Kantossa jatkuu
Lihasi kulutettu Lihasi kulutettu
Beavis and Butthead - Angry Video Game Nerd (AVGN) Beavis and Butthead - Angry Video Game Nerd (AVGN)
Adeptus Mechanicus Adeptus Mechanicus
VASTALAUSE! VASTALAUSE!
Frank Horrigan Frank Horrigan
Kun ilta hämärtyy Kun ilta hämärtyy
Merkkipäivä, 30 vuotta peleä Merkkipäivä, 30 vuotta peleä
Mikään ei tunnu miltään Mikään ei tunnu miltään
Yllätyksettömyys Yllätyksettömyys
Höyrylaiva Wille Höyrylaiva Wille
Didi didi didi :3 Didi didi didi :3
Resident Evil Resident Evil
RS kollaasi RS kollaasi
Lojaalisuus Lojaalisuus
Kotirauhaa on rikottu Kotirauhaa on rikottu
Terveisiä pormestarilta Terveisiä pormestarilta
"Sä oot jo tuhannen pillun päreinä" "Sä oot jo tuhannen pillun päreinä"
mankind mankind
Este pois tieltä Este pois tieltä
Neekerit varasti uuden auton Neekerit varasti uuden auton
 682 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto
11.11.2020 20:03:06
[ + 1 - | ]

Ufo Enemy Unknown

[49370] [openxcom.jpg] [0.62 MB] [1294x838] [] []
openxcom.jpg

x-com

 · 

enemy unknown

 · 

modit ufo

11.11.2020 20:05:04
#408574 [+-] Piilota Suosittele

Mikä parasta. Pelin voi suomentaa itse. Modejavoi tehdä itse ja niitä on paljon. Paluu rakkaan pelin ääreen lähti heti kun löysin tämän. Steamissa itsessään oli jo kyseinen klassikko, mutta aika vammainen oli DosBOX-Emu joten jätin käyttämättä pitkän aikaa. Latasin kasan modeja matkaan ja peli käyntiin. Ah, tässä sitä on jotain.

11.11.2020 20:28:59
#408584 [+-] Piilota Suosittele

>>408583

OpenXcomissa on mukana modina. Latasin lisää modeja. Eli. basegame steamista vaikka. Lataa openXcom jossa voi valita asetukset itselleen sopiviksi. Suomeksi myös peli on. Itse käännän lisää asioita, kunhan kerkiän alkuinnostuksesta :)

11.11.2020 20:34:19 | 20:34:33
#408587 [+-] Piilota Suosittele

>>408584
OpenXcom on kyllä hyvin paikattu ja tuotu vanha peli nykypäivään. Kaikki Open-projektit nyt ylipäätänsä niin kuin OpenRA tai OpenMW.

11.11.2020 21:52:17
#408601 [+-] Piilota Suosittele

UFO Enemy Unknown vois olla kova lautapelinä. Toki stamina ja tuollainen pitäisi määritellä myös mutta eiköhän se onnistuisi. Pelinjohtaja heittäisi joka pelin alussa pelimaailman vähän samaan tapaan kuin Hero Quest, twilight 2000-tyyliin.

11.11.2020 22:07:50
#408610 [+-] Piilota Suosittele

>>408601
Xcom lautapeli on ja kaveri sen osti. Siinä on se vähän huono puoli, että uuden ajan tapaa vaatii Android appin pelaamiseen yhdelle pelaajalle. Menee vähän maku lautapelistä siinä vaiheessa kun yhdistettään tommosta turhaa paskaa siihen.

11.11.2020 23:20:33
#408629 [+-] Piilota Suosittele

>>408610

Tarkoitin aivan pelilaudalla. Ei mitään appeja ja teknologiaa. Korkeintaan noppasimulaattoria voisi käyttää jos ei riittävästi noppakulmia.

[ 12 viestiä | ]