Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 394 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Kismirrien kokkauskomitea Kismirrien kokkauskomitea
PeliLogiikka - Half Life [1998] PeliLogiikka - Half Life [1998]
Neekerit varasti uuden auton Neekerit varasti uuden auton
Yhden pitää pudota 2097 Yhden pitää pudota 2097
Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa
Halo Cat Halo Cat
Fiksattu Fiksattu
Väkivaltaa Väkivaltaa
Pokemon sitä ja tätä 2 Pokemon sitä ja tätä 2
Enemmän piilopaikkoja Enemmän piilopaikkoja
Let's get rambling Let's get rambling
Jätkä ampu oikeesti Jätkä ampu oikeesti
Zup Zup
Haitalliset alueet Haitalliset alueet
Bongo Theme Bongo Theme
Jätkät en malta oottaa Jätkät en malta oottaa
Vihdoinkin Vihdoinkin
Poikani... kun synnyit, puut kuiskivat nimeäsi... Gondola Poikani... kun synnyit, puut kuiskivat nimeäsi... Gondola
Hra senaattori, meillä olisi tällaisia luuttibokseja Hra senaattori, meillä olisi tällaisia luuttibokseja
Videopelimaailma Videopelimaailma
ööööööööööööööö ööööööööööööööö
Pikapika! Pikapika!
M.U.S.H.A. - For the Love of... (YM2612 Rearranged) M.U.S.H.A. - For the Love of... (YM2612 Rearranged)
Boom Boom
 824 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto
23.04.2018 23:41:34
[ + 5 | ]

Fortnite

[11090] [0.png] [0.75 MB] [640x719] [] []
0.png

fortnite

(25)  · 

team

(7)  · 

fortress

(6)  · 

2

(12)
24.04.2018 08:45:23
#50205 [+-] Piilota Suosittele

Valve sais tehä vaa niitä pelejä lisää. Ihan vain sen vuoksi, että näiden pelit kestää aikaa tyyliin pitempään kuin yksikään toinen peli.

24.04.2018 12:46:20
#50260 [+-] Piilota Suosittele

>>50205 half life 3, portal 3, tf 3, uus cs:kään ei ois pahitteeks, mutta ei sanoivat vaan että ei ole enää kiinnostusta yksinpeleihin, ja csgo tahkoaa niille vielä sen verran rahaa että ei ole kannattavaa tehdä, ja tietysti steam myöskin. saatanan valve.

24.04.2018 18:15:36
#50431 [+-] Piilota Suosittele

>>50260
No sinänsä en kyl kaipaa uutta TF:ää, sillä tää nykyinen on sen verran syöpynyt aivoihin, etten oikeastaan edes tarvitte. Mutta HL:n tarinan haluan nähdä kyllä päätökseen.

[ 6 viestiä | ]