>>50205 half life 3, portal 3, tf 3, uus cs:kään ei ois pahitteeks, mutta ei sanoivat vaan että ei ole enää kiinnostusta yksinpeleihin, ja csgo tahkoaa niille vielä sen verran rahaa että ei ole kannattavaa tehdä, ja tietysti steam myöskin. saatanan valve.
>>50260 No sinänsä en kyl kaipaa uutta TF:ää, sillä tää nykyinen on sen verran syöpynyt aivoihin, etten oikeastaan edes tarvitte. Mutta HL:n tarinan haluan nähdä kyllä päätökseen.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Kismirrien kokkauskomitea
PeliLogiikka - Half Life [1998]
Neekerit varasti uuden auton
Yhden pitää pudota 2097
Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa
Halo Cat
Fiksattu
Väkivaltaa
Pokemon sitä ja tätä 2
Enemmän piilopaikkoja
Let's get rambling
Jätkä ampu oikeesti
Zup
Haitalliset alueet
Bongo Theme
Jätkät en malta oottaa
Vihdoinkin
Poikani... kun synnyit, puut kuiskivat nimeäsi... Gondola
Hra senaattori, meillä olisi tällaisia luuttibokseja
Videopelimaailma
ööööööööööööööö
Pikapika!
M.U.S.H.A. - For the Love of... (YM2612 Rearranged)