Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 432 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Maanantaituiskeet ja VR-lasit Maanantaituiskeet ja VR-lasit
Savolainen Savolainen
Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa Pokemon: Go se oli kuulkaas jotain hienoa
Yakuzajäbä selaa Ricardo-kansiotaan Yakuzajäbä selaa Ricardo-kansiotaan
Videoroolipelit Videoroolipelit
Jean-Sebastien Royer - Guard rail grinder Jean-Sebastien Royer - Guard rail grinder
virgin last of us vs The Chad Of War virgin last of us vs The Chad Of War
breddy guud breddy guud
Kosto elää Kosto elää
Rehellistä työtä Rehellistä työtä
ppl who play fortnite ppl who play fortnite
2b 2b
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
virgin outlander vs The Chad Morrowind virgin outlander vs The Chad Morrowind
Jännäjuttuja osa II Jännäjuttuja osa II
Luigette Luigette
Loukkaanuin Loukkaanuin
Niin riittämätöntä puumateriaalia ;__; Niin riittämätöntä puumateriaalia ;__;
Pasi ja Anssi Pasi ja Anssi
hmm hmm
Teknologiapuu Teknologiapuu
Mario sai supervoimia Mario sai supervoimia
Fantastic adventures of Gondola Fantastic adventures of Gondola
Team Buddies - Droopy wood Team Buddies - Droopy wood
 747 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
26.12.2019 21:30:26
[ + 3 | ]

Gamer chairs

[37998] [0.jpg] [0.04 MB] [960x945] [] []
0.jpg

tuoli

(82)  · 

wc-pönttö

 · 

pelaaja

(12)
27.12.2019 13:21:56
#286761 [+-] Piilota Suosittele

Miks noista tehään jotain vitun rallituoleja ja velotetaan 1500€ "parhaasta pelituol.. nvm, forget it.

Broidilla on tollanen.

18.07.2020 18:06:42
#365679 [+-] Piilota Suosittele

Ja nyt on myllakin. 2 viikkoa ja se meni rikki. Siinä ei voi säätää kuin selkänojaa rajallisesti, käsinojia joko vittu ylös (ei tarpeeksi tai alas) ja istumakorkeutta. Ei vittujen saatanan kevät mitään muuta. Ihan samannäkönen vielä.

07.05.2021 10:32:06
#461953 [+-] Piilota Suosittele

>>365679

Ei ole toimistotuoleja. Voisi modifoida toimistotuolan nojan pelituolin nojaksi niin saisi kaikki pelillet systeemit suoraan samaan pakettiin.

Kaikki vittu pitää tehdä itse tai modifoida. Valmis paketti maksaa vittu miljoonia.

07.05.2021 12:29:09
#461974 [+-] Piilota Suosittele

>>461953
Ei ole toimistotuoleja

?

Jos istut 8h toimistolla, tarvitset hyvän ergonomian. Pelituolit ovat jotain vitun punasia ralli-istuimia, hienoja, mutta kelvottomia.

Ja pitääks niitten olla nahkaa saatana? Tämä on pahempi herätys kuin joku saatanan tilastotutkimus päätti herättää mut kymmeneltä.

[ 11 viestiä | ]