Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 420 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Snatcher - One Night in Neo Kobe City Snatcher - One Night in Neo Kobe City
Opiskelen Sukupuolitutkimuksen maisteriksi Opiskelen Sukupuolitutkimuksen maisteriksi
Crash Gachic♂♂t Crash Gachic♂♂t
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
M.U.S.H.A. - For the Love of... (YM2612 Rearranged) M.U.S.H.A. - For the Love of... (YM2612 Rearranged)
virgin last of us vs The Chad Of War virgin last of us vs The Chad Of War
Nintendo of America Nintendo of America
Team Fabulous 2 faniremake Team Fabulous 2 faniremake
Vitun Impit Vitun Impit
Tämä video on ihan jeba - mutta tuo sudenpääpiippu! Tämä video on ihan jeba - mutta tuo sudenpääpiippu!
Ys I ・ II (PC Engine CD) - To Make the End of Battle Ys I ・ II (PC Engine CD) - To Make the End of Battle
Phoenix Wright - Boot to the Head Phoenix Wright - Boot to the Head
jonnet muistaa jos muistaa jonnet muistaa jos muistaa
The stage sets and a new challenger is born The stage sets and a new challenger is born
Sakurai hoitaa Sakurai hoitaa
Taistelu vihreästä timantista Taistelu vihreästä timantista
Maailman lopun simulaatio Maailman lopun simulaatio
Tärkeää infoa Tärkeää infoa
:O :O
2004 Street Fighter cat 2004 Street Fighter cat
Ha ha Ha ha
Super smash bros. Super smash bros.
Train Simulator on päihitetty Train Simulator on päihitetty
Haitalliset alueet Haitalliset alueet
 747 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
26.12.2019 21:30:26
[ + 3 | ]

Gamer chairs

[37998] [0.jpg] [0.04 MB] [960x945] [] []
0.jpg

tuoli

(82)  · 

wc-pönttö

 · 

pelaaja

(12)
27.12.2019 13:21:56
#286761 [+-] Piilota Suosittele

Miks noista tehään jotain vitun rallituoleja ja velotetaan 1500€ "parhaasta pelituol.. nvm, forget it.

Broidilla on tollanen.

18.07.2020 18:06:42
#365679 [+-] Piilota Suosittele

Ja nyt on myllakin. 2 viikkoa ja se meni rikki. Siinä ei voi säätää kuin selkänojaa rajallisesti, käsinojia joko vittu ylös (ei tarpeeksi tai alas) ja istumakorkeutta. Ei vittujen saatanan kevät mitään muuta. Ihan samannäkönen vielä.

07.05.2021 10:32:06
#461953 [+-] Piilota Suosittele

>>365679

Ei ole toimistotuoleja. Voisi modifoida toimistotuolan nojan pelituolin nojaksi niin saisi kaikki pelillet systeemit suoraan samaan pakettiin.

Kaikki vittu pitää tehdä itse tai modifoida. Valmis paketti maksaa vittu miljoonia.

07.05.2021 12:29:09
#461974 [+-] Piilota Suosittele

>>461953
Ei ole toimistotuoleja

?

Jos istut 8h toimistolla, tarvitset hyvän ergonomian. Pelituolit ovat jotain vitun punasia ralli-istuimia, hienoja, mutta kelvottomia.

Ja pitääks niitten olla nahkaa saatana? Tämä on pahempi herätys kuin joku saatanan tilastotutkimus päätti herättää mut kymmeneltä.

[ 11 viestiä | ]