Teoria on, että tekivät vain ekaa traileria varten paskan Sonicin ja koko ajan ollu tämä versio taustalla, jotta voisivat sanoa kuunnelleensa faneja ja vetää fanit paremmin teatteriin. Muuten fanit olisi tyrmänny tämän "hyvän" version automaattisesti paskana.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Bongoryhmä
Nostalgia
Virgin vs. Chad
Maailman lopun simulaatio
Pisimmän pippelin rakennus
Oottakaas hetki tytöt
Ultimaattinen ase
Pum pum
Dick Kickem
Enemmän piilopaikkoja
Suomi mainittu
Woof
Nintendo of America
Makeup and vanity set - It's our rules now
gta san andreas
Little Macin börh
PC Master Race
Tylsää pelissä?
Potta Pyro
Creepypaska - Painajainen pikkujouluissa
Beavis and Butthead - Angry Video Game Nerd (AVGN)