Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 398 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Bongoryhmä Bongoryhmä
Nostalgia Nostalgia
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
Maailman lopun simulaatio Maailman lopun simulaatio
Pisimmän pippelin rakennus Pisimmän pippelin rakennus
Oottakaas hetki tytöt Oottakaas hetki tytöt
Ultimaattinen ase Ultimaattinen ase
Pum pum Pum pum
Dick Kickem Dick Kickem
Enemmän piilopaikkoja Enemmän piilopaikkoja
Suomi mainittu Suomi mainittu
Woof Woof
Nintendo of America Nintendo of America
Makeup and vanity set - It's our rules now Makeup and vanity set - It's our rules now
gta san andreas gta san andreas
Little Macin börh Little Macin börh
PC Master Race PC Master Race
Tylsää pelissä? Tylsää pelissä?
Potta Pyro Potta Pyro
Creepypaska - Painajainen pikkujouluissa Creepypaska - Painajainen pikkujouluissa
Beavis and Butthead - Angry Video Game Nerd (AVGN) Beavis and Butthead - Angry Video Game Nerd (AVGN)
MIkä pielessä Knuckles? MIkä pielessä Knuckles?
Kotirauhaa on rikottu Kotirauhaa on rikottu
Only Fallout Things... Only Fallout Things...
 895 näyttökertaa, 1 viesti, 0.65 MB, 6 tiedostoa
23.11.2019 22:36:18
[ + 2 | ]

Kolmannen palaavan pelaajan etu

[37059] [brandremake.jpg] [0.06 MB] [989x810] [] []
brandremake.jpg
[37058] [faker.jpg] [0.12 MB] [1498x769] [] []
faker.jpg
[37057] [pahatytto.jpg] [0.09 MB] [1500x850] [] []
pahatytto.jpg
[37056] [sonicx.jpg] [0.07 MB] [476x720] [] []
sonicx.jpg
[37055] [sormusonminun.jpg] [0.04 MB] [1188x496] [] []
sormusonminun.jpg
[37054] [suihkusonicperjantaiiltana.png] [0.27 MB] [361x463] [] []
suihkusonicperjantaiiltana.png

sonic the hedgehog

(29)  · 

elokuva

(138)  · 

jim carrey

(23)  · 

sänky

(133)  · 

pyyhe

(14)  · 

lotr

(97)
23.11.2019 23:02:30
#274465 [+-] Piilota Suosittele

Teoria on, että tekivät vain ekaa traileria varten paskan Sonicin ja koko ajan ollu tämä versio taustalla, jotta voisivat sanoa kuunnelleensa faneja ja vetää fanit paremmin teatteriin. Muuten fanit olisi tyrmänny tämän "hyvän" version automaattisesti paskana.

[ 1 viestiä | ]