Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 394 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Peliaika Peliaika
Ye olde frag movie Ye olde frag movie
Pro skater Pro skater
Tony Rasmus - Teema Tony Rasmus - Teema
Tää apex on kuulemma hyvä peli Tää apex on kuulemma hyvä peli
Hyvä peli Hyvä peli
Pelit Pelit
Trivago! Trivago!
Namco soundteam - Motor species Namco soundteam - Motor species
GTA GTA
Itseruskettuva Itseruskettuva
Rock gray - Hack attack Rock gray - Hack attack
Ei oo aikaa tuijottaa demoni tissejä Ei oo aikaa tuijottaa demoni tissejä
Nikke leijuu Nikke leijuu
Flying Finland Flying Finland
Frumppi rakentaa muurin yay! Frumppi rakentaa muurin yay!
Big Boss hyväksyy Big Boss hyväksyy
Pieni palonsammutaja Pieni palonsammutaja
hevit huutikset hevit huutikset
Ys I ・ II (PC Engine CD) - To Make the End of Battle Ys I ・ II (PC Engine CD) - To Make the End of Battle
Kova kuin kivi, veli 3 Kova kuin kivi, veli 3
Paras gmod video ikinä Paras gmod video ikinä
Jotkut pelit koukuttaa huolella Jotkut pelit koukuttaa huolella
DOOM Slayer DOOM Slayer
 790 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.17 MB, 1 tiedosto
06.08.2018 23:32:09
[ + 1 | ]

Jonne sai asiimovin

[15718] [b7158f47.mp4] [2.17 MB] [640x480] [] []

csgo

 · 

rare

 · 

skin

 · 

asimov

 · 

oo ylpee lapsestas

06.08.2018 23:52:48
#80968 [+-] Piilota Suosittele

Helvetin voice-chatti näissä. Periaatteessa hieno feature mutta randomit pilaa kaiken. Parilla kiertää pelin äänet takasin mikkiin ja yksi huudattaa radiota vieressä ihan vittumaisuuttaan. Yksi kostaa tapetuksi tulemisen haukkumalla tappajat homoiksi, toinen taas kiljuu kuin syötävä aina kun kuolee - molemmat siis käytännössä yhtä mittaa. Hyvänä päivänä yksi saattaa yrittää huikkailla strategisia neuvoja, mutta kielellä jota kukaan muu ei ymmärrä.

10.02.2020 17:44:14
#305382 [+-] Piilota Suosittele

>>80970 No tälläses jonnes on muutenkin kestämistä. Sillee sanoisin että osittain tubettajien syytä kun reagoivat juuri samalla tapaa unboxatessaan että saisivat katsojia. Tosin onhan tuonikäiselle jonnelle 80e skini "arvokkaampi" kuin töissäkäyvälle aikuiselle. Mut silti ihan vitun vammane reaktio kyllä

[ 7 viestiä | ]