Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 420 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Koronaborn Koronaborn
Mini Me Coom Goblin Mini Me Coom Goblin
Jätkät en malta oottaa Jätkät en malta oottaa
DeBLil BLLIätt DeBLil BLLIätt
Vitun Luigi Vitun Luigi
Kismirrien kokkauskomitea Kismirrien kokkauskomitea
Doomin modauskulttuuri elää vahvana Doomin modauskulttuuri elää vahvana
Weegee Weegee
Palaavan pelaajan etu Palaavan pelaajan etu
Mestari kokki asialla Mestari kokki asialla
Bark Souls Bark Souls
Team Fabulous 2 faniremake Team Fabulous 2 faniremake
European Union European Union
Let's get rambling Let's get rambling
On aika On aika
Rikkakasvi Rikkakasvi
PeliLogiikka - Lemmings [1991] PeliLogiikka - Lemmings [1991]
Indoril, säälin sinua Indoril, säälin sinua
Gooby ples Gooby ples
Super smash bros. Super smash bros.
Jos kuolet virtuaalisesti, kuolet myös oikeasti Jos kuolet virtuaalisesti, kuolet myös oikeasti
Tältä kuulostaa laava. Tältä kuulostaa laava.
Yllätyksettömyys Yllätyksettömyys
Vaikut putsinkiin Vaikut putsinkiin
 880 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
28.02.2019 05:19:35
[ + 2 | ]

Niket rupes jahtaa

[25332] [juokseniinsaatanasti.jpg] [0.17 MB] [1533x1488] [] []
juokseniinsaatanasti.jpg

neekeri

(1398)  · 

kfc

(53)
28.02.2019 11:48:37 | 11:49:08
#165521 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä Berliinissä nahkatukillekkin maistui KFC, jota tarjosin heidän mäkättämisensä lopettamiseksi. Miksipäs ei. Hyväähän se uppopaistettu kana kolmellatoista mausteella on.

16.06.2024 13:09:49
#627555 [+-] Piilota Suosittele

>>165521
vanha juttu mutten ole koskaan sitä vesimeloniakaan ymmärtäny. Lähimmä meemuissa ja tälläsissä, mut en mä ole koskaan nähny neekerin... tai oikeastaan kenenkään muunkaan julkisel paikal vetelevän melooneja. Sit jossain turistipaikalla jos joku tulee myymään viipaloituu vesimeloonia kuumana päivänä, onhan se ihan selvä että sillä on asiakkaita ja varmasti itekki voisin mennä jos parempaakaan kojua ei ole vieressä?

[ 2 viestiä | ]