Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:51:38 Jäseniä 26 Vierailuja 4 416 Medioita 692

Videopeleihin liittyvät

Donki konki Donki konki
Vibe Avenue - Waterfall Vibe Avenue - Waterfall
Häiritsevää Häiritsevää
Ekat kauhunhetket pelistä 1996 Ekat kauhunhetket pelistä 1996
Huutonaurua Huutonaurua
Doomguy Doomguy
Näin menetät malttisi Näin menetät malttisi
Fiksattu Fiksattu
Kotiaskareet Kotiaskareet
Faaraokisu Faaraokisu
Jos vielä tätä uutta pokemonia Jos vielä tätä uutta pokemonia
postatkaa runeäijänne statsit postatkaa runeäijänne statsit
Shun Shun
Cornered (kova coveri) Cornered (kova coveri)
Väkivaltaa Väkivaltaa
Torajyvä on pirullinen huume Torajyvä on pirullinen huume
VASTALAUSE! VASTALAUSE!
Bileet Bileet
59342ea8bdd10.mp4 59342ea8bdd10.mp4
PC Master Race PC Master Race
Altair-senpai Altair-senpai
Pärssinen vastaan 20,000 sotilasta Pärssinen vastaan 20,000 sotilasta
Dark souls Dark souls
Potta Pyro Potta Pyro
 785 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
31.10.2018 20:31:12
[ + 4 | ]

EA logiikka

[19989] [45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg] [0.01 MB] [300x266] [] []
45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg

ea peli

 · 

heavy

(244)
21.01.2022 18:49:53
#541424 [+-] Piilota Suosittele

>>116362
Vanha viesti mutta vastaan silti. Kun peli on ilmainen, niin se on sanomattakin selvää että lisäsisällöllä rahastetaan. Siitä tulee se raha, jonka pelifirma saa itse pelin hinnan sijaan. Fortnite, Team Fortress.. Näitä on paljon.

21.01.2022 23:52:37 | 23:53:25
#541558 [+-] Piilota Suosittele

>>541424
Tietenkin joo. Mutta jos muistelee ihan ekaa TF:ää, joka oli HL-modi eikä kukaan saanu siitä suoranaisesti rahaa. Ja vituttaa sekin kun nykyään ei puhuta enään demoversioista, mutta jotkut pelit on niitä ja joskus niistä demoistakin pitää maksaa.

Ja tulipahan mieleen kun jahtimestarikaverini kerran pakotti pelaamaan jotain helvetin metsästyspeliä ja siinä oli aivan kuin oikeassa maailmassa se 30 € metsästyskortti aina ostettava. Se jätkä laitto varmaan jotain 150 € siihen peliin kun osti jotain sorsankuvia, navea ja noutokoiran. Tulihan se vähän halvemmaksi kuin mitä se oikeasti on harrastukseensa laittanu, mutta ei kyllä päässy niitä sorsiakaan syömään.

[ 3 viestiä | ]