Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Puolicamomersu Puolicamomersu
pintaruostetta pintaruostetta
Sattumia Sattumia
Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
hyvän mielen video hyvän mielen video
Volvo 940 Volvo 940
hienosti parkkeerattu hienosti parkkeerattu
Jäi kotiin Jäi kotiin
only in russia only in russia
Redneck tesla Redneck tesla
Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat... Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat...
mä menen nyt tästä mä menen nyt tästä
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
batman batman
Myyntikuva romusta Myyntikuva romusta
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
Volga Volga
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
volvon palvonta volvon palvonta
volvo volvo
Nopee ja .... Nopee ja ....
Lara ja matukat Lara ja matukat
Käyhä se näinki Käyhä se näinki
auton pesu auton pesu
 820 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.05 MB, 1 tiedosto, 23.06.2018 22:23:47
[ + 1 | ]

nn-käyttäjien autot

[14018] [IMG_20180623_221313.jpg] [4.05 MB] [3968x2976] [] []
IMG_20180623_221313.jpg

mamu

(210)  · 

panee

(65)
23.06.2018 22:33:44
#68414 [+-] Piilota Suosittele

Aikas siistin näköinen vanhaksi Corollaksi. Jos helmat ja muut kaaret ovat yhtä hyvässä kunnossa kuin näkyvä lokasuoja, niin hyvin on säilynyt.

[ 6 viestiä | ]