Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

kurwa kurwa
Kaide oikeassa paikassa Kaide oikeassa paikassa
halvin ryssäpaja halvin ryssäpaja
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
pientä vuotoa pientä vuotoa
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
Puluparka autoaan etsimässä Puluparka autoaan etsimässä
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
intialainen avoauto intialainen avoauto
mis mun räikkä mis mun räikkä
sähköauto sähköauto
edullinen laajennus edullinen laajennus
Seitkytluvun mossemainos Seitkytluvun mossemainos
Wunderbaum on nynnyille! Wunderbaum on nynnyille!
Sattumia Sattumia
pintaruostetta pintaruostetta
Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä
Mikan faijan bemarin mittari Mikan faijan bemarin mittari
pappaa ei kiinnosta pappaa ei kiinnosta
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
nainen parkissa nainen parkissa
otetaan huiput otetaan huiput
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
tuli paniikki tuli paniikki
 336 näyttökertaa, 9 viestiä, 10.31 MB, 1 tiedosto
23.05.2026 12:54:07
[ + 2 | ]

rajumpi rallihyppy

[88349] [b49d97ec2da62e4b-vp9-full_hd.mp4] [10.31 MB] [1080x1920] [25.37s] [] []

ralli

(28)  · 

hyppy

(112)  · 

fail

(95)
23.05.2026 16:45:18
#755143 [+-] Piilota Suosittele

>>755141
>>755130
Mua kiinnostais nähä ton auton sisälle. Vaikka moottori lentää kirjaimellisesti vittuun niin tuon auton kori on edelleen ihan omassa muodossaan. Keula puuttuu kokonaan, mut eiks tossa jalat oo vielä suojattu ? Pyyhkijöistä eteenpäin jos kaikki puuttuu, ni jalkotilan pitäsis säilyä ?

23.05.2026 16:52:11
#755144 [+1] Piilota Suosittele

>>755143 Noissa ralliautoissa taitaa olla varsinainen matkustamo vahvistettu senverran,
että kestää videonmukaista myllytystä. Niissähän järestään istutaan vähän taaempana, että
uskoisin kuskin ja kartturin olevan viellä suhteellisen kunnossa, koska täyttä stoppia
vauhista ei tullut kertamällistä.

Mielikuva että jotkin niskatuetkin noissa puvuissa on, mutta varmasti on käynyt silti
kipiää tuossa retuutuksessa.

23.05.2026 17:08:30
#755146 [+-] Piilota Suosittele

>>755144
Juu, olen nähny niitä tommi mäkisten ja muiden kolarointeja missä auton pelti oli aivan rusinana mutta itse suojakehikko säilytti muotonsa auton sisällä. Jalkatilaa en tiedä miten se on huomioitu, mutta luulis kyl

[ 9 viestiä | ]