Hetki piti tuumailla että mitähä vittua tässä tapahtuu, mut joo, kai se noinkin toimii ja venäjällä menis vielä katsastuksestaki läpi, jos siä edes on sellasta käsitettä.
>>745474 Jenkit on sellanen kehitysmaa, että siellä ei minun tietääkseni edes ole katsastusta autoille, jos ei muutamassa hassussa osavaltiossa.
Joten siellä just menee vastaavia virityksiä liikenteessä viereisellä kaistalla, jossa koko takapää on yhden pistehitsatun harjateräksen varassa, ettei akseli karkaa poikittain.
>>745619 In about 13–14 states, there are no mandatory periodic safety or emissions inspections at all for most privately owned passenger vehicles (though some may require a one-time check when registering an out-of-state vehicle).
In the remaining states, requirements range from annual (yearly) to biennial (every 2 years), and they may apply statewide or only in certain high-pollution urban areas.
Onks toi sellasesta autojen mukana kulkevasta peltisestä neekeri-tunkista tehty? Ne on kertakäyttökamaa.
Kerran ryssin, kerran vaihdoin renkaan 18-vuotiaana valkoiset kuteet päällä jonka jälkeen ne olivat melko tummia, pillua ei kyydissäolevilta 16-19v tytöiltä herunut kuten ideana oli, ja myöhemmin meinasin saada turpaan kunnes pysäytin auton syrjäiselle parkkipaikalle ja nousin kyydistä.
[
6 viestiä
|
]
⭰
kyl sä osaat
do a barrelroll
Kevään ekat sinivuokot
Volvo BM
Twingo lumiauralla
Ford Capri
Golffi jättää ne
auton sisäpesu
Kaarina
Flying Finland
Volga
Löysin kuplan
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
Tasainen kyyti
Ajokortti
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n