Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Venäläinen kompressori Venäläinen kompressori
nigga-moment nigga-moment
ei se oo niin helppoa ei se oo niin helppoa
Luolastolaiset pesemässä autoja Luolastolaiset pesemässä autoja
hurjasteli hurjasteli
kurwa kurwa
kyllä sillä ajaa voi vielä kyllä sillä ajaa voi vielä
Romania Romania
nn-käyttäjien autot nn-käyttäjien autot
asennusmusiikkia asennusmusiikkia
sutii sutii
abc abc
Taidetuokio Taidetuokio
Väsyneitä rekkoja Väsyneitä rekkoja
Petrin vaeltelevat kädet Petrin vaeltelevat kädet
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ? Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
Auto Auto
volvon palvonta volvon palvonta
Fiat Multipla <3 Fiat Multipla <3
Hyvä auto toi tesla Hyvä auto toi tesla
Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat... Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat...
blyat t:ryssä blyat t:ryssä
 404 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.3 MB, 1 tiedosto
20.03.2026 14:49:16
[ + 0 | ]

pientä vuotoa

[86876] [df18c57248b5b362-h264-low_res.mp4] [2.3 MB] [480x572] [43.57s] [] []

volkswagen

(7)  · 

bensa

(39)  · 

vuoto

(10)  · 

tuli

(46)
21.03.2026 02:04:41
#744174 [+-] Piilota Suosittele

Syttymisestä ja palonopeudesta päätellen oli bensaa, mutta noin paha vuoto konetilassa eikä tankin päässä
on jo numeron oudompi juttu.

Eräällä tutulla kävi amiksen aikana tapaus, että oli tankannu autonsa perjantaina ja
maanantaina ihmetelly parkissa, että miks vitussa tankki näyttää tyhjää.

Ei ollu lätäkköä auton alla, mutta siellä kömytessään huomas, että joku
vitun spede oli käyny porakoneella tekemässä reiän tankinpohjaan ja nussinu bensat.

Korjaus muoviseen tankkiin ei onneksi ollut kummoinen operaatio, mutta 50e edestä
polttoainetta, josta osan on täytynyt silti mennä maahan, koska ei mitään toivoa
saada sitä mahtumaan mihinkään 10l kanisteriin saati sitä auton alle.

Aavistuksen epäili yhtä nistin näköistä jätkää lähistöllä, joka sattui näkemään hänet
tankilla just silloin perjantaina koulun jälkeen.

21.03.2026 23:53:18
#744339 [+-] Piilota Suosittele

>>744306 Tunnustan, että en ole asentaja enkä osaa suoraan sanoa järkiperäistä syytä
noin pahalle vuodolle, että sitä on auton alla lätäköstä päätellen useampi litra.

Letku poikki tarkottas, että myllylle ei bensaa menis ylipäätänsäkkään.
Paluuletku irti/poikki ?

[ 5 viestiä | ]