Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Wolttikuski tulee Wolttikuski tulee
hot wheels hot wheels
Lara ja matukat Lara ja matukat
Paskalla kuorrutettuja mersuja Paskalla kuorrutettuja mersuja
hermot men hermot men
Boset Boset
autonkorjausta autonkorjausta
likainen auto likainen auto
Kärry Kärry
hyvän mielen video hyvän mielen video
rengaspaineet rengaspaineet
pientä vuotoa pientä vuotoa
kurwa kurwa
kesä auto kesä auto
blyatnopeus blyatnopeus
autovirityksiä autovirityksiä
Amerikkalainen automainos Amerikkalainen automainos
lumi tuli nyt suditellaan lumi tuli nyt suditellaan
driftikuningas driftikuningas
Fat chance >:3 Fat chance >:3
Rallia Rallia
klassikko klassikko
alapallo jumissa alapallo jumissa
vikkelämpi vispilä vikkelämpi vispilä
 399 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto
06.02.2026 14:28:44
[ + 1 | ]

hot wheels

[85962] [aa24b19889b07c57-h264-hd.mp4] [3.66 MB] [720x1280] [29.60s] [] []

rekka

(89)  · 

tulessa

(22)
06.02.2026 15:52:50
#736810 [+-] Piilota Suosittele

Tuntu olevan kuskilla kiire jonnekkin.

Itse mennyt vierestä, kun turverekka syttynyt palamaan.
Siitä meni varovasti mahdollisimman kaukaa vastaantulevan kaistan kautta ohi ja silti
tuntu, että se lämpösäteily poltti lasinläpi.
Kuski ohjasi liikennettä sen näköisenä, että vittuakos hän tässä voi muutakuin
odotella palokuntaa, kun ei enää lähelle voinut kuumuudenkaan takia edes mennä.

06.02.2026 20:23:03
#736856 [+4] Piilota Suosittele

>>736810 Turpeen hyötykäyttö nousee taas esiin kun on kylmä sää. Jotkut vihervassarit saivat jostain syystä tahtonsa läpi ja Suomalaiset turveyrittäjät joutuivat hävittämään kalustonsa. Nyt niiden latvakakkosien tuulimyllyt ovat jäässä..

07.02.2026 00:46:11
#736882 [+1] Piilota Suosittele

>>736856 Onneksi sitä nyt vähän nostellaan taas esiin.
Vihreät, sdp ja keskusta ansaitsee kaiken vittuilun tuosta, kun ajoivat turpeen alas,
vaikka kyllä varoiteltiin, että ns. puhtaat energiat eivät välttämättä riitä ongelmatilanteissa.

07.02.2026 03:44:22
#736899 [+1] Piilota Suosittele

>>736882
Onneksi, mutta tämä ei ole mikään ongelma- tai erikoistilanne, normaali talvi, ja ei se ole kuin 60 senttiä kilowattitunnilta vaikka tuotantokulut ~3snt/kWh, jotkut tienaa nyt kireillä pakkasilla hyvin.

[ 4 viestiä | ]