Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 350 Medioita 387

Autoihin liittyvät

hieno auto hieno auto
vittuku taas eskaloituu vittuku taas eskaloituu
abc abc
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
verrari verrari
hermot men hermot men
viritettiin vähän viritettiin vähän
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
Sotilaspoliisien niva ysärillä Sotilaspoliisien niva ysärillä
näin asennat tummennukset näin asennat tummennukset
tein itse ja säästin tein itse ja säästin
Yhdistelmä Yhdistelmä
Fat chance >:3 Fat chance >:3
nissan nissan
nn-käyttäjien autot nn-käyttäjien autot
nice nice
Boset Boset
voitko käydä liian märkänä? voitko käydä liian märkänä?
otetaan huiput otetaan huiput
Petrin vaeltelevat kädet Petrin vaeltelevat kädet
rähinäränni rähinäränni
Jutkutettu nissani Jutkutettu nissani
kyllä se yli menee kyllä se yli menee
Kaide oikeassa paikassa Kaide oikeassa paikassa
 1 066 näyttökertaa, 1 viesti, 1.82 MB, 1 tiedosto
27.04.2020 11:07:51
[ + 2 - | ]

what the fuuuuck

[42390] [wtf2.webm] [1.82 MB] [204x360] [29.21s] [] []

27.04.2020 13:17:28
#336898 [+-] Piilota Suosittele

aikaisemman pelin lopussa tapoit hoitsun

tämä oli saanut lapsen nimeltä Abby

viime pelien tapahtumien jälkeen Abby on vannonut kostoa koko elämänsä

Abby on transu tai ainakin roinattu nainen

jotkut kultistit hyökkäävät Ellien ja muiden pelin hahmojen kimppuun, hahmoja kuolee

Ellie on vihainen ja menee Seattleen kultistien luo tappamaan nämä

tapaa Joelin joka kuuli asiasta ja halusi auttaa

Abby on myös siellä oman jenginsä kanssa ja hyökkäävät Ellien ja Joelin kimppuun

Abby tappaa Joelin

Ellie otetaan vangiksi koska Abby ei vihaa tätä samalla tavalla kuin Joelia

Ellie tappaa kaikki Abbyn ryhmäläiset ja Abby suuttuu myös Ellielle

Ellie jatkaa kultistien jahtaamisessa

pelaat Abbiella samaan aikaan jahdatan Ellietä

lopussa Abby tappaa Ellien

lopussa Abby tajuaa että tappaminen ei auttanut hänen kärsimyksiään ja hän ei ollut voittanut mitään vaan hävinnyt

[ 1 viestiä | ]