Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Autovisa monivalinta Autovisa monivalinta
Navetta-Nissan Navetta-Nissan
hienosti parkkeerattu hienosti parkkeerattu
ei käynnisty ei käynnisty
Kaide oikeassa paikassa Kaide oikeassa paikassa
tein itse ja säästin tein itse ja säästin
Fiat Multipla <3 Fiat Multipla <3
isomman oikeudella isomman oikeudella
duracel potkasee duracel potkasee
apumekaanikko apumekaanikko
Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä
Ei tätä ei Ei tätä ei
Ford Capri Ford Capri
Auto ei starttaa Auto ei starttaa
Hyvä auto toi tesla Hyvä auto toi tesla
Hieno auto Hieno auto
Rallia Rallia
Ei ole vikaa mitä jeesusteippi ei korjaa Ei ole vikaa mitä jeesusteippi ei korjaa
Renault Twingo Renault Twingo
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
panisin panisin
Sotilaspoliisien niva ysärillä Sotilaspoliisien niva ysärillä
Volmarin auto Volmarin auto
Miten asuttaa Mars nopeasti Miten asuttaa Mars nopeasti
 633 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.84 MB, 1 tiedosto
18.08.2025 14:00:54
[ + 3 | ]

käsijarru

[82382] [143d046dfea863f7.mp4] [1.84 MB] [720x1238] [15.09s] [] []

nainen

(2359)  · 

auto

(729)  · 

käsijarru

18.08.2025 18:50:19
#712620 [+-] Piilota Suosittele

Toihan on kätevää jos puoliso meinaa tuhlata kaikki bensat ja naarmuttaa autoni parkkipaikalla ihan kun en huomaisi vaikka omakin auto oli.

18.08.2025 19:10:14
#712630 [+1] Piilota Suosittele

>>712590
Toistaalta en minäkään ihmettele ettei nainen saa käkkäriä pois päältä, mikäli hän ei ole autoa koskaan edes ajanut (istuu vänkärin puolella, tossa on joko ratti oikealla tai sitten peilikuva)

18.08.2025 19:34:22
#712640 [+2] Piilota Suosittele

>>712620 kuullu tapauksesta, missä jätkä teki tuon tempun jonkun riidan päätteeksi,
että veti käkkärin niin kireälle, kuin vain järkevästi sai.
Soitti kaverilleen, että tule hakemaan ja laitto puhelimen kiinni.
Oli kuulemma silloinen tyttöystävä väkisin ollu menossa jonnekkin keikalle
kaveriporukkansa kanssa, joilla oli paha tapa joutua huonoon seuraan, kun
tolkkua juomisessa ei ollut.

No eivät päässeet reissuun, kun kukaan ei ollut jaksanut vapauttaa käsijarrua.

18.08.2025 19:48:27
#712648 [+2] Piilota Suosittele

>>712640
kukaan ei ollut jaksanut vapauttaa käsijarrua.

No vittu mä olen ollut sitten ääliö. Käsijarrun tosiaan sai niin ylös kun jaksoi vetää, eikä kukaan "kaveri"piirissä tai edes kaveripiirissä ollut minua vahvempi ~10-20v sitten.

[ 6 viestiä | ]