Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 350 Medioita 387

Autoihin liittyvät

hinausapu hinausapu
Kusiainen? Kusiainen?
like a glove like a glove
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
ei pysähdytä motarilla ei pysähdytä motarilla
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
Ei ole vikaa mitä jeesusteippi ei korjaa Ei ole vikaa mitä jeesusteippi ei korjaa
Yllätysmunalada Yllätysmunalada
Pojat hommissa Pojat hommissa
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
autopesu autopesu
Juri Gagarin tankilla Juri Gagarin tankilla
Tuomiopäivä Tuomiopäivä
Logicar 1985 Jacob Jensen Logicar 1985 Jacob Jensen
Ikiliikkuja Ikiliikkuja
lepoajat paukkuu lepoajat paukkuu
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
Kaarina Kaarina
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
Hehe Hehe
Instant Karma for Obnoxious Douche Instant Karma for Obnoxious Douche
maniacs maniacs
romania videos 2 romania videos 2
 550 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.3 MB, 1 tiedosto
16.08.2025 12:44:09
[ + 1 | ]

Parkkeeraus aina viduix

[82333] [tiedosto.jpg] [1.3 MB] [2048x2048] [] []
tiedosto.jpg

bmw

(43)

taskuparkki

penisjatke

granit

(35)
16.08.2025 13:15:02
#712246 [+-] Piilota Suosittele

Taitaa johtua siitä, että Bemarit on huomiota ja kateutta herättävia premium-autoja. Sitten kun ihminen osaa arvioida autoja muutenkin kuin merkin perusteella, niin hän kykenee näkemään myös sen komean Bemarin ympärillä seisovat harmaat Tojotat, jotka on parkeerattu vielä enemmän päin persettä.

16.08.2025 17:42:38
#712304 [+-] Piilota Suosittele

>>712254
En kyllä mielestäni hehkuttanut, kirjoitin vain faktoja. Seurailepas huviksesi joskus ihan ajatuksella ja ilman ennakkoluuloja, että onko ne sittenkään ne Bemarit niitä päin persettä pysäköityjä autoja.

Volvot on kuin Bemareita, mutta ilman ajo-ominaisuuksia ja urheilullisuutta. Volvoissahan ei sinänsä ole muuta vikaa, kuin se olmi siinä ratin ja penkin välissä ja farkkumalleissa ilmeisesti jo tehtaalla pitkin autoa levitetyt koirankarvat.

16.08.2025 17:53:26
#712311 [+-] Piilota Suosittele

>>712304
Polttomoottori autot on hyviä merkistä riippunatta. Sää tykkäät bemarista, minä volvosta ja Erkki Kalevi Ladasta. Mitä sitten?
>>712304
Mulla on käyttöautona 24 vuotta vanha s80 ruoska joka on kulkuväline. Harrasteauto on 45 vuotias suht originaali 200 sarjalainen.

16.08.2025 23:00:46
#712349 [+-] Piilota Suosittele

Ei se auton merkki ole vituiks pysäköinnin suurin tekijä, vaan se apina ratin takana.
Omia havaintoja:
(1)Nuoret naiset, "minä ja minun menot", "Mä käyn vain nopeesti tossa", kun jätti hondansa keskelle jalkakäytävää ja sitä ennen paskoi vanteensa kanttariin.
(2)Wolt&Foodora kuskit työajossa,(tosin yleensä vain hetken pysäköinti pelastustielle, leikkikentälle,taloyhtiön autotallin ovien eteen, keskelle jalkakäytävää jne).
(3)Kotihoidon / kotipalvelun hoitajat (Tunnistaa auton tarroista, toisaalta ymmärrän kun ei ole aikaa etsiä parkkipaikkaa).
(4)Mustalaiset, varsinkin perheen äidit...
(5)Suurperheen äidit, jos auto ei ole poikittain tai ajettu kylkeen kiinni, niin sitten se on osittain, tai kokonaan P-hallin / kentän ajoradalla, estäen yhden tai useamman muun auton poispääsyn ruudusta.

[ 8 viestiä | ]