Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

voitko käydä liian märkänä? voitko käydä liian märkänä?
Paskannan vain tähän Paskannan vain tähän
russian mobile russian mobile
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
mamma mia mamma mia
Viikinkien jälkeläisiä Viikinkien jälkeläisiä
Boset Boset
what the fuuuuck what the fuuuuck
Pasiradion liikkuva studio Pasiradion liikkuva studio
autovirityksiä autovirityksiä
automekaanikko automekaanikko
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
Menee lintassa Menee lintassa
Nopee ja .... Nopee ja ....
Auto hajosi Auto hajosi
Kaarina Kaarina
Mikan faijan bemarin mittari Mikan faijan bemarin mittari
vähän ylikovaa niin se kääntyilee vähän ylikovaa niin se kääntyilee
tuunattu mese tuunattu mese
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
auto vilkuttaa auto vilkuttaa
tunnit täynnä tunnit täynnä
Osu Osu
 550 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.3 MB, 1 tiedosto
16.08.2025 12:44:09
[ + 1 | ]

Parkkeeraus aina viduix

[82333] [tiedosto.jpg] [1.3 MB] [2048x2048] [] []
tiedosto.jpg

bmw

(43)

taskuparkki

penisjatke

granit

(35)
16.08.2025 13:15:02
#712246 [+-] Piilota Suosittele

Taitaa johtua siitä, että Bemarit on huomiota ja kateutta herättävia premium-autoja. Sitten kun ihminen osaa arvioida autoja muutenkin kuin merkin perusteella, niin hän kykenee näkemään myös sen komean Bemarin ympärillä seisovat harmaat Tojotat, jotka on parkeerattu vielä enemmän päin persettä.

16.08.2025 17:42:38
#712304 [+-] Piilota Suosittele

>>712254
En kyllä mielestäni hehkuttanut, kirjoitin vain faktoja. Seurailepas huviksesi joskus ihan ajatuksella ja ilman ennakkoluuloja, että onko ne sittenkään ne Bemarit niitä päin persettä pysäköityjä autoja.

Volvot on kuin Bemareita, mutta ilman ajo-ominaisuuksia ja urheilullisuutta. Volvoissahan ei sinänsä ole muuta vikaa, kuin se olmi siinä ratin ja penkin välissä ja farkkumalleissa ilmeisesti jo tehtaalla pitkin autoa levitetyt koirankarvat.

16.08.2025 17:53:26
#712311 [+-] Piilota Suosittele

>>712304
Polttomoottori autot on hyviä merkistä riippunatta. Sää tykkäät bemarista, minä volvosta ja Erkki Kalevi Ladasta. Mitä sitten?
>>712304
Mulla on käyttöautona 24 vuotta vanha s80 ruoska joka on kulkuväline. Harrasteauto on 45 vuotias suht originaali 200 sarjalainen.

16.08.2025 23:00:46
#712349 [+-] Piilota Suosittele

Ei se auton merkki ole vituiks pysäköinnin suurin tekijä, vaan se apina ratin takana.
Omia havaintoja:
(1)Nuoret naiset, "minä ja minun menot", "Mä käyn vain nopeesti tossa", kun jätti hondansa keskelle jalkakäytävää ja sitä ennen paskoi vanteensa kanttariin.
(2)Wolt&Foodora kuskit työajossa,(tosin yleensä vain hetken pysäköinti pelastustielle, leikkikentälle,taloyhtiön autotallin ovien eteen, keskelle jalkakäytävää jne).
(3)Kotihoidon / kotipalvelun hoitajat (Tunnistaa auton tarroista, toisaalta ymmärrän kun ei ole aikaa etsiä parkkipaikkaa).
(4)Mustalaiset, varsinkin perheen äidit...
(5)Suurperheen äidit, jos auto ei ole poikittain tai ajettu kylkeen kiinni, niin sitten se on osittain, tai kokonaan P-hallin / kentän ajoradalla, estäen yhden tai useamman muun auton poispääsyn ruudusta.

[ 8 viestiä | ]