Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

oikotie oikotie
kesä auto kesä auto
pientä vuotoa pientä vuotoa
Mitkä ilmajouset? Mitkä ilmajouset?
kyllä sillä ajaa voi vielä kyllä sillä ajaa voi vielä
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n
mamma mia mamma mia
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
lain mukaan lain mukaan
Tuomiopäivä Tuomiopäivä
Muna tonne Muna tonne
Repostnik myy autoaan Repostnik myy autoaan
autovirityksiä autovirityksiä
intialainen avoauto intialainen avoauto
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
nainen parkissa nainen parkissa
Haluaa kyydit Haluaa kyydit
Juri Gagarin tankilla Juri Gagarin tankilla
ei taida mennä läpi ei taida mennä läpi
Kaarina Kaarina
poliisi kuplassa poliisi kuplassa
Ajokortti Ajokortti
Skodan viritystä Skodan viritystä
Luolastolaiset pesemässä autoja Luolastolaiset pesemässä autoja
 624 näyttökertaa, 6 viestiä, 7.61 MB, 1 tiedosto
17.06.2025 20:38:29
[ + 1 | ]

autonkorjausta

[81358] [50c8279bca67c57e.mp4] [7.61 MB] [764x1252] [15.13s] [] []

auto

(729)  · 

ruoste

(11)
17.06.2025 21:20:00
#703030 [+3] Piilota Suosittele

Rekisteri kilvestä tehty paikkapala, aikanaan samalla tyylillä paikattiin D-kadetin tai pasconan pohjaa, paikkapaloja leikeltiin säilyke purkeista ja lytistetyistä tölkeistä.

17.06.2025 22:40:54
#703050 [+2] Piilota Suosittele

>>703030 Tuttu oli ostanut ford focuksen(vuosimalli ei tiedossa) halvalla.
Oli just leimattu ja maalipintakin kohtuullinen.

Pesi sitä pihassaan ja erehtyi vannetta harjatessaan nojaamaan polttoainekorkin viereen.
Humpsahti käsi siitä lävitse kyynärpäätä myöten. Hetken ihmeteltyään tutki vahinkoja
ja totesi, että iso reikä on pitänyt olla tuossa, kun oli paikattu
ilmakon pahvitauluilla ja katsastus päivää edeltäneen viikon sanomalehteä
hyväksikäyttäen.

Hyvän pinnan oli kaveri siihen saanut tehtyä pakkelin kanssa ja saanut viellä kalikalillakin
sävyt häivytettyä niin, ettei normaalista auringon polttamasta sitä heti tajunnut.

5/5 häivytys hänenkin mielestään. Harmitti lähinnä, että joutu korjaamaan sen
itse vähän tukevammaksi, että kestää koskeakkin.

17.06.2025 23:55:42
#703059 [+-] Piilota Suosittele

>>703050
Tuollaista tuli tehtyä nuorempana alvariinsa.
Talveksi ostin aina jonkun tonnin räpsyn. Ajelin talven ja keväällä kilo kittiä kylkeen, kilikalia ja helmat mustaksi.
Aina sai omansa pois.
Kesät ajelen edelleen jenkeillä.

18.06.2025 02:26:52
#703076 [+-] Piilota Suosittele

>>703050
Auotoissa ei ole tuollaista kartonki / paperi paikkausta tullut vastaan, mutta tiedän että vuokra asunnon kipsiseinän reikiä on peitetty kartongilla ja kerros maalia päälle tyylisesti, jotta sai takuuvuokran takaisin.

Oli kuulemma soiteltu reilun vuoden päästä perään tyyliin "Tiedätkö tälläisestä asiasta mitään?"

[ 6 viestiä | ]