Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Jäi kotiin Jäi kotiin
Rehellinen mainos Rehellinen mainos
sähköauton webasto sähköauton webasto
Short shifter Short shifter
TWINGO ASMR TWINGO ASMR
Ou jea! Ou jea!
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
Korjaamon kisse Korjaamon kisse
otetaan huiput otetaan huiput
hienosti tunkattu hienosti tunkattu
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
vähän ylikovaa niin se kääntyilee vähän ylikovaa niin se kääntyilee
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
TOJOTA TOJOTA
parkkitutka parkkitutka
tuli paniikki tuli paniikki
asennusmusiikkia asennusmusiikkia
mekaanikkoelämää mekaanikkoelämää
Puluparka autoaan etsimässä Puluparka autoaan etsimässä
täyskaato täyskaato
moottoriöljyjen vaihtoa moottoriöljyjen vaihtoa
UAZ 315126 UAZ 315126
kylän kuumin bussi kylän kuumin bussi
ei taida mennä läpi ei taida mennä läpi
 624 näyttökertaa, 6 viestiä, 7.61 MB, 1 tiedosto
17.06.2025 20:38:29
[ + 1 | ]

autonkorjausta

[81358] [50c8279bca67c57e.mp4] [7.61 MB] [764x1252] [15.13s] [] []

auto

(729)  · 

ruoste

(11)
17.06.2025 21:20:00
#703030 [+3] Piilota Suosittele

Rekisteri kilvestä tehty paikkapala, aikanaan samalla tyylillä paikattiin D-kadetin tai pasconan pohjaa, paikkapaloja leikeltiin säilyke purkeista ja lytistetyistä tölkeistä.

17.06.2025 22:40:54
#703050 [+2] Piilota Suosittele

>>703030 Tuttu oli ostanut ford focuksen(vuosimalli ei tiedossa) halvalla.
Oli just leimattu ja maalipintakin kohtuullinen.

Pesi sitä pihassaan ja erehtyi vannetta harjatessaan nojaamaan polttoainekorkin viereen.
Humpsahti käsi siitä lävitse kyynärpäätä myöten. Hetken ihmeteltyään tutki vahinkoja
ja totesi, että iso reikä on pitänyt olla tuossa, kun oli paikattu
ilmakon pahvitauluilla ja katsastus päivää edeltäneen viikon sanomalehteä
hyväksikäyttäen.

Hyvän pinnan oli kaveri siihen saanut tehtyä pakkelin kanssa ja saanut viellä kalikalillakin
sävyt häivytettyä niin, ettei normaalista auringon polttamasta sitä heti tajunnut.

5/5 häivytys hänenkin mielestään. Harmitti lähinnä, että joutu korjaamaan sen
itse vähän tukevammaksi, että kestää koskeakkin.

17.06.2025 23:55:42
#703059 [+-] Piilota Suosittele

>>703050
Tuollaista tuli tehtyä nuorempana alvariinsa.
Talveksi ostin aina jonkun tonnin räpsyn. Ajelin talven ja keväällä kilo kittiä kylkeen, kilikalia ja helmat mustaksi.
Aina sai omansa pois.
Kesät ajelen edelleen jenkeillä.

18.06.2025 02:26:52
#703076 [+-] Piilota Suosittele

>>703050
Auotoissa ei ole tuollaista kartonki / paperi paikkausta tullut vastaan, mutta tiedän että vuokra asunnon kipsiseinän reikiä on peitetty kartongilla ja kerros maalia päälle tyylisesti, jotta sai takuuvuokran takaisin.

Oli kuulemma soiteltu reilun vuoden päästä perään tyyliin "Tiedätkö tälläisestä asiasta mitään?"

[ 6 viestiä | ]