Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

tytöt näyttää esimerkkiä tytöt näyttää esimerkkiä
Böö Böö
papppa ajaa rallia papppa ajaa rallia
hyvän mielen video hyvän mielen video
Testicla. Testicla.
nokivasara nokivasara
sutii sutii
Yllätysmunalada Yllätysmunalada
Ford Capri Ford Capri
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
Volvo Malmö edition Volvo Malmö edition
Myyntikuva romusta Myyntikuva romusta
vähän ylikovaa niin se kääntyilee vähän ylikovaa niin se kääntyilee
oikotie oikotie
edullinen laajennus edullinen laajennus
torviauto torviauto
do a barrelroll do a barrelroll
Tämän takia pidän japskiautoista Tämän takia pidän japskiautoista
Ironia Ironia
Huono nimimuisti Huono nimimuisti
asennusta asennusta
pakuni ilonen pakuni ilonen
käsijarru käsijarru
volvon palvonta volvon palvonta
 717 näyttökertaa, 17 viestiä, 2.43 MB, 2 tiedostoa
06.12.2024 13:49:52
[ + 0 | ]

Autovisa Hyvinkäältä

[75479] [tiedosto_1.jpg] [0.99 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_1.jpg
[75478] [tiedosto_2.jpg] [1.44 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_2.jpg

auto

(729)  · 

ruumisauto

 · 

cadillac

 · 

jenkki

(26)  · 

lotjo

06.12.2024 14:13:15
#664538 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää melkein ruumisautolta. Taitaa keulalla semmoinen koriste minkä tapaisia on joissain vanhoissa jenkkiautoissa. Olisko ehkä Cadillac tai Buick?

06.12.2024 18:56:10
#664575 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Aattele ku ois jääny venailee ja kattoo mimmonen rock starba taikka ZZ top äijäporukka sillä lähtis, mut sitten baarista astuu reteesti Paavo Väyrynen :D

06.12.2024 19:06:13
#664581 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Ja joo, tollanen vaatii jo isomman prisman parkkihallin ja varmasti tosi kivaa väännellä sitä siel. Mä en lähtis ees kokeilee. Mielummin valtaa 2 parkkiruudun verran niinku tossa.

06.12.2024 19:43:22 | 19:44:59
#664592 [+-] Piilota Suosittele

>>664590
Vittu että on komeee. Toki joo toi on car show kiesi tossa. Tota mun ottaman kuvan autoo ei varmaan hirveesti tankkailtu kun bensahinnat oli yli 2e/litra ? :D Mä ymmärrän että nyt oli ehka ekat ajat jollon tota uskaltaa tankkaa.

Ysivitonen vissii rikkois koko auton :D

[ 17 viestiä | ]