Driftingin SM-sarjan kovimmat äänet "korvamittarilla" mitattuna. Ajaisi Mikakin vain Nissanilla tai Toyotalla, niissä kun riittää pienempi ja kauniimpi ääni hyviin suorituksiin.
[
4 viestiä
|
]
⭰
3-sarjan BMW ja 3min paneskelut
naiset näyttää
Wolttikuski tulee
auton pesu
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n