Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 350 Medioita 387

Autoihin liittyvät

duracel potkasee duracel potkasee
lepoajat paukkuu lepoajat paukkuu
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
Ou jea! Ou jea!
premium renkaat premium renkaat
Antaa lasten leikkiä Antaa lasten leikkiä
Fiat punto Fiat punto
UAZ 315126 UAZ 315126
vähän ylikovaa niin se kääntyilee vähän ylikovaa niin se kääntyilee
blyatnopeus blyatnopeus
what the fuuuuck what the fuuuuck
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
auton pesu auton pesu
tarttis osia tarttis osia
ei taida mennä läpi ei taida mennä läpi
Böö Böö
Mersu Mersu
Turvaudiväli Turvaudiväli
mersukuskin dietti mersukuskin dietti
se on vartin homma se on vartin homma
Redneck tesla Redneck tesla
öljyroppu hukku öljyroppu hukku
Rattimies Rattimies
rallia rallia
 858 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.65 MB, 1 tiedosto
10.09.2022 00:16:16
[ + 2 | ]

lain mukaan

[67382] [laki.png] [0.65 MB] [640x505] [] []
laki.png

laki

(14)  · 

autoilu

(12)  · 

vihreät uuniin

(9)  · 

elokapinalle pakokaasua

 · 

bmw

(43)  · 

e30

(5)  · 

sedan

 · 

3-sarja

(7)  · 

325i

 · 

alpinweiss

 · 

suorakutonen

(10)
10.09.2022 01:23:06 | 01:24:17
#597783 [+-] Piilota Suosittele

>>597769 Vituttaa ku vanhempien käytettyjen bemarien kaupassa on ilmaa aivan suhteettoman paljon. Todella upeita autoja ajaa ja suht helppo itekki korjailla omassa autotallissa mutta korjaustaajuutensa ja osien hinnan suhteen aivan luvattoman kalliita. Varsinki kun Suomeen uutena tuodut on rajastaan karvalakkeja ja käytettynä tuodut (30/70 suhteella: priimaa 1. omistaja/paskaa turkkilainen kasas kolariautoista) on niitä ainoita kunnon moottoreilla ja lisävarusteilla

10.09.2022 01:58:15
#597786 [+2] Piilota Suosittele

>>597783
Poskettoman hintaisia ovat Bemarit ylipäätään siihen nähden mitä ovat. "Premiumin" ekstraa pitää maksaa ja myös takavetoisen ylimääräistä hintaa.

Ja samat "halvalla paskaa" -vaivat ovat olemassa tänä päivänä kuin monella muulla merkillä. E46 oli sentään vielä teknisesti hyvin tehty, mutta E90 oli sitten jo konehuoneen osalta moninkertaisesti heikompi ja konevaurioisia löytyy myynnistä harva se hetki. Sama pätee esimerkiksi E81/E82/E87 sarjalaisiin, niin bensa- kuin diesel-koneisiin.

Hienoja autojahan Bemmit toki ovat, mutta jätän väliin ne jatkossa ellei tule super-upee-kupee E82 vastaan tai sitten Z4 kovakatolla ja edukkaalla hinnalla.

Kutoskoneisella E46:lla tuli yksi kesä leikittyä. Baltian kautta Saksasta tuli hankittua se tänne, sinänsä kyllä hieno ja hyväkuntoisen oloinen vehje, mutta ei siihen halunnut jäädä jumiin, joten loman jälkeen eteenpäin nopeasti. Tuli sillä pitkät kesälomareissut tehtyä ja asiakasreissuakin tehtyä, mutta onneksi se lähti heti kun kilvet konttorilta tuli saatua.

10.09.2022 18:32:14
#597896 [+-] Piilota Suosittele

>>597786
Nykyään nuo pikku bemmit on lähtökohtasesti samaa kasaa perus datsunien kanssa. Ehkä pykälän pari verran parempia ovat. Kolmosen ja vitosen ero taas on ku yöllä ja päivällä oikeastaan ihan kaikessa.
>>597783
Olen yrittäny katella räpeltämätöntä E30:stä, mut ei oikein löydy niillä spekseillä josta olisin valmis maksamaan. Yleensä ovat Suomi autoja 1,6 koneella ja silloisesta verotuksestamme johtuen ilman minkäänlaisia varusteita.

[ 5 viestiä | ]