Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Fiat punto Fiat punto
parkkitutka parkkitutka
Mitkä ilmajouset? Mitkä ilmajouset?
öljyroppu hukku öljyroppu hukku
hehe hehe
Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla
hieno auto hieno auto
mikä lommo mikä lommo
drift kingz drift kingz
Viikinkien jälkeläisiä Viikinkien jälkeläisiä
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
hyvin tunkattu hyvin tunkattu
vasaralla vaihdetta vasaralla vaihdetta
Ikiliikkuja Ikiliikkuja
Navetta-Nissan Navetta-Nissan
se on vartin homma se on vartin homma
kyl sä osaat kyl sä osaat
kyllä sillä ajaa voi vielä kyllä sillä ajaa voi vielä
Koistinen kikkailee Koistinen kikkailee
Taidetuokio Taidetuokio
worth it worth it
hot wheels hot wheels
Yllätysmunalada Yllätysmunalada
Venäläinen kompressori Venäläinen kompressori
 809 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto
07.11.2021 21:26:56
[ + 2 - | ]

Fiat punto

[58221] [fiat-punto.png] [0.75 MB] [500x779] [] []
fiat-punto.png

fiat punto

 · 

auto

(729)
08.11.2021 00:18:58
#514082 [+3] Piilota Suosittele

>>514018

Edelleen tuolla bensaturbo-Capturilla, vaikka onhan tuo ihan hulluksi tuo bensan hinta jo noussut.

Ja toki tiesin, että kun Capturissa oli 20 heppaa tehoa enemmän kuin Shitkossa, että bensankulutus varmaan hieman nousee, mutta täytyy myöntää, että talvikaudella työmatka-ajossa 1 litra / 100km lisää oli aikamoinen yllätys. Tiesin tosin senkin, että automaatti varmaan vaikuttaa vähän myös kulutusta nostavasti, mutta silti yllätyin.

Jos on töitä edelleen ja sähköautojen latausnopeus 3-vaihepistokkeesta nopeutuu + ympärivuotinen range saadaan 500 kilometriin perheauton koko- ja hintaluokassa, niin 2023 voisi ostaa sähköauton.

Taitaa kuitenkin olla niin, että tuo yhtälö ei vielä vuonna 2023 ole totta, joten ehkä sitten bensaturboinen Dacia Duster voi olla valinta vuonna 2023.

08.11.2021 01:22:51 | 01:26:53
#514093 [+1] Piilota Suosittele

>>514082
sitten kun sähköautot yleistyy ja bensa maksaa vintsan litra, mihin muuten kyhätään joku kortti että vain tällä kortilla saat ostaa bensiiniä, niin sähkön hinta kallistuu ihan vitusti ja venäjä nauttii kun ne siirtää tänne virtaa.
jostain ne verotulot on otettava ja duunareiltahan se otetaan.
tää on vain mutu mutta veikkaan että bensan hinta kallistuu seuraavan 10v aikana ehkä sinne 5e litra paikkeille ja siihen tulee joku kortti millä saat bensaa ja kortti myönnetään vain yrityksille ja harvoille valituille tärkeille ihmisille ketkä asuu korvessa.

[ 6 viestiä | ]