Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 347 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

Xmal Deutschland - Polarlicht Xmal Deutschland - Polarlicht
Puttin' On The Ritz Puttin' On The Ritz
Perturbator - Dangerous Days [FA] Perturbator - Dangerous Days [FA]
Crossover Crossover
Unreal Tournament - Dream Tear Down (FastTracker 2) Unreal Tournament - Dream Tear Down (FastTracker 2)
Awolnation - Run Awolnation - Run
Repon maailmankartta Repon maailmankartta
Michael Müller - Panzer Division Wiking Michael Müller - Panzer Division Wiking
Behemoth - Lucifer (Uncensored Version) Behemoth - Lucifer (Uncensored Version)
Volbeat - Still Counting Volbeat - Still Counting
Imperium - God Emperor (2018,FA) Imperium - God Emperor (2018,FA)
Hiljaa, nyt puhuu Siitoin! Hiljaa, nyt puhuu Siitoin!
Lenny Ibizarre - Retreat to the forest Lenny Ibizarre - Retreat to the forest
Marilyn Manson - Mister Superstar Marilyn Manson - Mister Superstar
Marilyn Manson - Long Hard Road Out Of Hell (OV] Marilyn Manson - Long Hard Road Out Of Hell (OV]
Slow train soul - In the black of night Slow train soul - In the black of night
Nigga Money Haiiii Nigga Money Haiiii
KONTRUST - Dance KONTRUST - Dance
Valontuoja Valontuoja
Foy Vance - Make it rain Foy Vance - Make it rain
Tottele partaa! Tottele partaa!
Marilyn Manson - The Reflecting God Marilyn Manson - The Reflecting God
Omen - Death Rider Omen - Death Rider
carelian funeral madness carelian funeral madness
 744 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 09.07.2020 23:13:41
[ + 2 | ]

lastenohjelmien alkuja


lasten ohjelma

10.07.2020 11:26:38 | 11:31:30
#364072 [+-] Piilota Suosittele

Kaikkia näitä on tullut kyllä katsottua lapsena ja vähän vanhempanakin, paitsi toi Sinisen talon nalle, joka oli aivan paskaa. Tästähän puuttuu monia hyviä, esim Maija Mehiläinen, Tao Tao, Babar..jne. Ja koska itse katselin paljon Cartoon Networkiä, nostalgisoin myös Tom ja Jerryä, Dexterin laboratoriota, Cow and Chicken, Courage the cowardly dog yms yms. Noita kun jostain vielä näkisi niin olisin onnellinen.

Edit: Lisäisin vielä mainiot Alfred J. Kwak sekä Matka maailman ympäri.

10.07.2020 19:37:56
#364132 [+-] Piilota Suosittele

Sykerö tosiaan oli vähän liian pelottava tai omituinen. Nils Holgersonin seikkailut ne vasta kauhukuvia olikin. Jossakin välissä tuli sitten Tiny Toons näköradiosta ja mitä niitä muita sillon olikaan. No Beavis ja Butt-Head tietenkin.

10.07.2020 20:35:02
#364143 [+-] Piilota Suosittele

>>364132
Nils oli ihan huippu. Smirre kettu sai vaan aina ikävästi nenillen... :(

Ja matka mailman ympäri 80 päivässä sekä Olipa kerran sarjat. Parhautta...

11.07.2020 19:28:24
#364294 [+-] Piilota Suosittele

>>364143
Niin muuten, Nils Holgersson ja Olipa kerran elämä. Ihan huippuja.

Sitten mikäs se oli, Kaukametsän pakolaiset? Myös loistava, mut se tais olla leffa?

12.07.2020 09:53:13
#364377 [+-] Piilota Suosittele

>>364294
Kaukametsän pakolaiset on vuosina 1992–1995 esitetty 39-osainen piirrossarja, joka tehtiin eurooppalaisena yhteistuotantona. Näin ties wikipedia sanoa.

Mulle pikkasen liian uusia, samoin ko Muumitki. Mut Maija Mehiläisiä tuli kateltua, siis niitä alkuperäsiä. Tätin tykönä oliki sitten Filmnet ja sieltä tuli Inspector Gadget. Jotenki teki vaikutuksen, ku muistan vieläki, vaikken vaikken ole nähnyt kun ihan muutaman jakson...

12.07.2020 16:34:02
#364421 [+-] Piilota Suosittele

>>364377
Joo, sarja tais olla. Ei enää voi muistaa. Ja puhuin kans tosiaan siitä alkuperäisestä Maija Mehiläisestä, jostain 70-80-luvulta? Tai en tiedä onko se alkuperänen, mutta vanha kuitenkin.

[ 13 viestiä | ]