Jossakin vaiheessa käytettiin kauppakeskuksissa klassista musiikkia estämäön notkuminen. Oli tehokas keino. Nyt notkumista oikein suositaan. Jopa kirjastossa.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Septicflesh - Portrait of a Headless Man (OV)
Guns N' Roses - Coma (live)
Foo Fighters - Walk
J. Karjalainen - Missä se väinö on
Nightwish - Ghost Love Score (Floor Jansen)
Äimäraution tietyömaa (Oulu)
Slipknot - Killpop [OV]
Pantera - Walk (OV)
Vaaleanpunaisen floydin universumi
Neo Structure - In distance
YUP - Normaalien Maihinnousu (lyrics)
Ergot - L'Essenza Del Proprio Essere
Ugly Kid Joe - Clover
Betzefer - The Devil Went Down To The Holy Land (OV)