Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

harmim liejunta harmim liejunta
Polisi apu Polisi apu
Pilkkimys Pilkkimys
perkuleen poika perkuleen poika
Leipomista Leipomista
Buddha Buddha
Inttikuva Inttikuva
puuilo apustus puuilo apustus
Apujen diskobileet Apujen diskobileet
Uusivuosi Uusivuosi
apu nukem apu nukem
Pääsiäis munastajat Pääsiäis munastajat
huomaava appustus huomaava appustus
tapparapustaja tapparapustaja
Doom apu apustaja Doom apu apustaja
kannnaa kannnaa
Apu lähellä Apu lähellä
gordons freemans gordons freemans
Jokeri ja Andy Jokeri ja Andy
Koistinen kikkailee Koistinen kikkailee
Kaljaa Kaljaa
Apu tripillä Apu tripillä
psyko apu psyko apu
Joulun odotus Joulun odotus
 718 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto
01.01.2025 20:08:32
[ + 6 | ]

Lierostaja

[76576] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [983x654] [] []
tiedosto.jpg

liero

 · 

apu apustaja

(343)
01.01.2025 23:34:32
#671032 [+2] Piilota Suosittele

>>671028 Juu kyllä tämä worms on. Täynnä niin tyypillisiä worms vittauksia,
että kukaan, joka niitä on pelannu ei pitäisi erehtyä.

Liero extreme olikin sitten jo ihan omanluokan tuotos verrattuna orginelliin lieroon.

02.01.2025 03:02:05
#671041 [+-] Piilota Suosittele

>>671034 World party:a ja armageddonia tuli aikoinaan pelattua aika reippaasti.
Mutta eka kosketus oli kuitenkin serkuilla ihan orginelli worms ps1:sellä.
Muistaakos kukaan pelanneensa worms 3d:tä ? Se oli jo aika erinlainen
peli edeltäjiinsä, mutta pienen totuttelun jälkeen senkin kanssa
meni tunteja veljien ja serkkujen kanssa hakatessa.

[ 6 viestiä | ]