Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

voi sentähän voi sentähän
ilon lista ilon lista
Harmin lista Harmin lista
Apustuskypärä Apustuskypärä
Valaistumassa Valaistumassa
Mökillä Mökillä
Syyskauden aput Syyskauden aput
Neekeri aku apustaja Neekeri aku apustaja
Apu Loiri Apu Loiri
Apu apustaja ilman kompiaisa Apu apustaja ilman kompiaisa
himpsatti raketi räjähti himpsatti raketi räjähti
Luutnanti Lamio Luutnanti Lamio
Ois kyllä Ois kyllä
haamu apustus haamu apustus
Surun 5 vaihetta Surun 5 vaihetta
rööki apu apustus rööki apu apustus
Veleho Veleho
jysähti jysähti
Apustuscrime Apustuscrime
ruoka apu apustaja apu apustaja ruoka apu apustaja apu apustaja
börk börk
Ristiretki Ristiretki
sinne meni kaapelit sinne meni kaapelit
iltapesulla iltapesulla
 710 näyttökertaa, 7 viestiä, 9.42 MB, 1 tiedosto
05.01.2025 14:30:40
[ + 7 | ]

volvostus

[76712] [0.gif] [9.42 MB] [800x610] [] []
0.gif

apu

(362)  · 

apustaja

(370)  · 

gif

(490)  · 

volvo

(28)  · 

tekoäly

(175)  · 

ai

(207)
06.01.2025 00:53:26
#671603 [+1] Piilota Suosittele

Lähes ainutkakaan kuljettajatutkinnon suorittanut nykyteini ei osaa sitä takavetoa ajaa, vaan joutuu heti matkustajaksi, kun vähän perä heittää.

06.01.2025 00:58:13
#671606 [+-] Piilota Suosittele

Rovanperä autokoulussa liukkailla etuvetopaskeella, jossa vielä kaikki invalidiavusteet...... Noilla vehkeillä nykyteinit kortteja saa ja ei mitään käsitystä sen auton todellisesta hallinnasta.

[ 7 viestiä | ]