Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Mount everest Mount everest
apumursu apumursu
himpsatti raketi räjähti himpsatti raketi räjähti
Poliisi pamputtaa taas Poliisi pamputtaa taas
Jouluapuja 2 Jouluapuja 2
amine lyönnti apu apustaja amine lyönnti apu apustaja
Monstrum-Apu Monstrum-Apu
Hyvää joulua luolaston väelle Hyvää joulua luolaston väelle
Työ aput Työ aput
Tykki aput Tykki aput
työ apu työ apu
Salapoliisi ja makkaran palat Salapoliisi ja makkaran palat
Viikunki apu Viikunki apu
Velhostaja Velhostaja
työm miehet työm miehet
jysähti jysähti
59348c5014c10.png 59348c5014c10.png
apu survives apu survives
iltarukous apu iltarukous apu
Apu Moe Apu Moe
demiurgi saa turpiin pam pam demiurgi saa turpiin pam pam
Pötkötellen Pötkötellen
kepattia leikaan kepattia leikaan
mailmanlopun piilo mailmanlopun piilo
 718 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto
01.01.2025 20:08:32
[ + 6 | ]

Lierostaja

[76576] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [983x654] [] []
tiedosto.jpg

liero

 · 

apu apustaja

(343)
01.01.2025 23:34:32
#671032 [+2] Piilota Suosittele

>>671028 Juu kyllä tämä worms on. Täynnä niin tyypillisiä worms vittauksia,
että kukaan, joka niitä on pelannu ei pitäisi erehtyä.

Liero extreme olikin sitten jo ihan omanluokan tuotos verrattuna orginelliin lieroon.

02.01.2025 03:02:05
#671041 [+-] Piilota Suosittele

>>671034 World party:a ja armageddonia tuli aikoinaan pelattua aika reippaasti.
Mutta eka kosketus oli kuitenkin serkuilla ihan orginelli worms ps1:sellä.
Muistaakos kukaan pelanneensa worms 3d:tä ? Se oli jo aika erinlainen
peli edeltäjiinsä, mutta pienen totuttelun jälkeen senkin kanssa
meni tunteja veljien ja serkkujen kanssa hakatessa.

[ 6 viestiä | ]