Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Estonia Estonia
ossi :D ossi :D
housu putous kikkei näyy housu putous kikkei näyy
matika apu matika apu
testi testi
Jouluapuja 2 Jouluapuja 2
perrrjantai perrrjantai
Aika menä nuk Aika menä nuk
Ricardo apu Ricardo apu
Kolari Kolari
Apustaja salarakas Apustaja salarakas
itäpuu apu itäpuu apu
helper quest helper quest
Jeesustaja Jeesustaja
Vuoden henkilö Vuoden henkilö
ystävän muistutus ystävän muistutus
vaavi putoa kosp vaavi putoa kosp
Suljetulla Suljetulla
Teineen ikkäset munatti konat Teineen ikkäset munatti konat
Minä leikkaamassa tonnikalaa Okinawassa -95 Minä leikkaamassa tonnikalaa Okinawassa -95
haluakko puli kyppsä pivhi? haluakko puli kyppsä pivhi?
Eik kammurrettia Eik kammurrettia
Apu apustaja ilman kompiaisa Apu apustaja ilman kompiaisa
kolfaamassa kolfaamassa
 718 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto
01.01.2025 20:08:32
[ + 6 | ]

Lierostaja

[76576] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [983x654] [] []
tiedosto.jpg

liero

 · 

apu apustaja

(343)
01.01.2025 23:34:32
#671032 [+2] Piilota Suosittele

>>671028 Juu kyllä tämä worms on. Täynnä niin tyypillisiä worms vittauksia,
että kukaan, joka niitä on pelannu ei pitäisi erehtyä.

Liero extreme olikin sitten jo ihan omanluokan tuotos verrattuna orginelliin lieroon.

02.01.2025 03:02:05
#671041 [+-] Piilota Suosittele

>>671034 World party:a ja armageddonia tuli aikoinaan pelattua aika reippaasti.
Mutta eka kosketus oli kuitenkin serkuilla ihan orginelli worms ps1:sellä.
Muistaakos kukaan pelanneensa worms 3d:tä ? Se oli jo aika erinlainen
peli edeltäjiinsä, mutta pienen totuttelun jälkeen senkin kanssa
meni tunteja veljien ja serkkujen kanssa hakatessa.

[ 6 viestiä | ]