Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

pissim lunihamkee n pissim lunihamkee n
Luolastojat Luolastojat
Apu maaseudulla Apu maaseudulla
työ apu työ apu
Peloittava kummitus Peloittava kummitus
rodeoo rodeoo
Lääkäri apu Lääkäri apu
suru apu vanmais kammiosa suru apu vanmais kammiosa
edgyapu edgyapu
hyväm mielem vidoe hyväm mielem vidoe
Valupertti lidlissä Valupertti lidlissä
puuilo apustus puuilo apustus
Silent hill Silent hill
indiana apu indiana apu
Autostaja Autostaja
Doom apu apustaja Doom apu apustaja
lakku ukko apustus lakku ukko apustus
Syksyiset aput Syksyiset aput
routsi routsi
Venjäläinen apu turvasa Venjäläinen apu turvasa
Kioskilla Kioskilla
test test
näin käsittelet apustajaa näin käsittelet apustajaa
*snib* *snib*
 994 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
22.05.2022 09:56:54
[ + 7 - | ]

Tampere

[64557] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1024x702] [] []
tiedosto.jpg

tampere

(24)  · 

apu apustaja

(343)
22.05.2022 10:44:51
#572665 [+2] Piilota Suosittele

hyvin ne päättäjät veti rahaa taskuunsa kun tampereen ratikkaa suunniteltiin. yhdessä vaiheessa lipsahti "henkilökohtainen" lista suunnittelusta kaikilla sai 100 tonnia tai yli rahaa vaikka ratikka suunnittelu oli vasta aivan alkuvaiheessa.

hämeenkadulla oli vuosikymmenet 4 kaistaa ja pysäköintipaikkoja sivuilla. liikenne ja haitaribussit kulki ok. sitten ratikka tuli. 2 kiskot ja ei muuta sitten hämeenkadulla. kaupat lähti. henkilöautolla ei pääse keskustaan helposti. grynderit teki hyvät rahat.

sähkönivelbussit olis toiminut paremmin ja tullut halvemmaksi. vain alle 15% tamperelaisita pystyy käyttämään ratikkaa. sitten ne keksi että bussit alkaa vain syöttää ihmisiä sivualueilta ratikka linjalle ja palaan takas sivulle. seiso nyt sitten yli 20 asteen pakkasessa tai räntsatessa odottamassa ratikkaa. täynnä-täynnä ... ennen pystyi valitseen bussin jos lähin on aina täynnä. ratikoita on vain yksi ja perillä pitää kävellä tai ajaa bussilla kotiin.

ennen se toimi yhdellä bussilla a paikasta b ilman vaihtoja.

22.05.2022 13:39:42
#572683 [+2] Piilota Suosittele

Trollikat olisivat tulleet paljon edullisimmiksi ja olisivat olleet myös historiallisesti hauska asia palatessaaan Dumbereen katukuvaan. Mutta ei, pitihän sinnekin ratikat kun Häslingilläkin on!

[ 5 viestiä | ]