Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

täräytänkö täräytänkö
realistinen apu realistinen apu
Surullinen taiteilija Surullinen taiteilija
kusettaa kusettaa
läts! läts!
apu tarvii pinmpi apu tarvii pinmpi
Villi länsi Villi länsi
kiina apu kiina apu
Apustuskypärä Apustuskypärä
Hyvää huomenta Hyvää huomenta
Valaistumassa Valaistumassa
Tratkori apsutus Tratkori apsutus
Sig terve! Sig terve!
Hallitus apu Hallitus apu
kunikaalinen apu kunikaalinen apu
hyvä laatikotta hyvä laatikotta
ae86 apu ae86 apu
apu apu
Pahin vointi valtio Pahin vointi valtio
Avaruus apu Avaruus apu
Jouluapuja Jouluapuja
aputus sankari aputus sankari
Pötkötellen Pötkötellen
hämnä hänkkini astia kuktutaa hämnä hänkkini astia kuktutaa
 994 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
22.05.2022 09:56:54
[ + 7 - | ]

Tampere

[64557] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1024x702] [] []
tiedosto.jpg

tampere

(24)  · 

apu apustaja

(343)
22.05.2022 10:44:51
#572665 [+2] Piilota Suosittele

hyvin ne päättäjät veti rahaa taskuunsa kun tampereen ratikkaa suunniteltiin. yhdessä vaiheessa lipsahti "henkilökohtainen" lista suunnittelusta kaikilla sai 100 tonnia tai yli rahaa vaikka ratikka suunnittelu oli vasta aivan alkuvaiheessa.

hämeenkadulla oli vuosikymmenet 4 kaistaa ja pysäköintipaikkoja sivuilla. liikenne ja haitaribussit kulki ok. sitten ratikka tuli. 2 kiskot ja ei muuta sitten hämeenkadulla. kaupat lähti. henkilöautolla ei pääse keskustaan helposti. grynderit teki hyvät rahat.

sähkönivelbussit olis toiminut paremmin ja tullut halvemmaksi. vain alle 15% tamperelaisita pystyy käyttämään ratikkaa. sitten ne keksi että bussit alkaa vain syöttää ihmisiä sivualueilta ratikka linjalle ja palaan takas sivulle. seiso nyt sitten yli 20 asteen pakkasessa tai räntsatessa odottamassa ratikkaa. täynnä-täynnä ... ennen pystyi valitseen bussin jos lähin on aina täynnä. ratikoita on vain yksi ja perillä pitää kävellä tai ajaa bussilla kotiin.

ennen se toimi yhdellä bussilla a paikasta b ilman vaihtoja.

22.05.2022 13:39:42
#572683 [+2] Piilota Suosittele

Trollikat olisivat tulleet paljon edullisimmiksi ja olisivat olleet myös historiallisesti hauska asia palatessaaan Dumbereen katukuvaan. Mutta ei, pitihän sinnekin ratikat kun Häslingilläkin on!

[ 5 viestiä | ]