Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

kirroosi apu kirroosi apu
Juoppo Juoppo
Apu repairs Apu repairs
Apu nuunuu Apu nuunuu
harjoittelija harjoittelija
amati kulu amati kulu
Muurinmurtaja Muurinmurtaja
soumi apu soumi apu
Calgarystäjä Calgarystäjä
Ristin retki Ristin retki
iso joulu apu iso joulu apu
kiusii sanmako kamerusta kiusii sanmako kamerusta
Kesä Kesä
Deus vult Deus vult
Miekka apu Miekka apu
Mitä apu laulaa? Mitä apu laulaa?
Estonia Estonia
Viikunki apu Viikunki apu
Saunassa Saunassa
Yökävelyllä Yökävelyllä
joulupukki apu joulupukki apu
Työ aput Työ aput
irl apustaja irl apustaja
sinä sinä
 1 347 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto
09.07.2021 12:22:40
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 09.07.2021.

Apu vierailee kaupassa

[55041] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1080x720] [] []
tiedosto.jpg

09.07.2021 12:31:09
#478657 [+-] Piilota Suosittele

Eipä ole enää tuollaisia lähikauppoja. Ihmiset ulisee ku pienet kaupat ja huoltsikat menee nurin, ja nämä samat ulisijat hakee ruuat jättimarketista ja pysähtyy vain peukkubaareissa.

10.07.2021 06:52:50
#478817 [+-] Piilota Suosittele

https://www.google.com/maps/@61.3128488,23.3740883,3a,32.6y,147.34h,89.05t/data=!3m6!1e1!3m4!1soCXYkz426nrd0PyTv7yQXg!2e0!7i13312!8i6656

10.07.2021 13:24:33
#478849 [+1] Piilota Suosittele

Feikki koska 90-luvulla perähikiöillä eläneet tietää että sillon siellä oli pyhisin kaupat visusti kiinni.

11.07.2021 08:11:33
#479119 [+-] Piilota Suosittele

>>478849 Minä elin perähikiällä. Oli aika jolloin kauppa oli sunnuntaisin kiinni. Sittemmin se päivittyi ajan haasteisiin ja avasi ovensa sunnuntaisin kello 9-12.

09.05.2024 12:11:20
#619654 [+-] Piilota Suosittele

>>479119
Mä elin persejönsterissä. Kaupungeissa ei silloin saanut pitää kauppoja auki sunnuntaisin, mutta persejönstereissä sai. En tiedä liittyikö vain siihen, että kesäisin asukasluku vähintään tuplaantui mökkikaudeksi, mutta joka tapauksessa sai. Paikalliset kaupat olivat auki 12-16. Veneellä oli kahden välillä ihan sama kummassa kävi, se oli tunti suuntaansa. Ja jos halusi vaihtelua, niin naapurikunnan kaupparantaan ajoi puolessatoista tunnissa.

[ 15 viestiä | ]