Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 237 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Joulupesu Joulupesu
Volbeat - Still Counting Volbeat - Still Counting
Anti Cimex - Scandinavian Jawbreaker (FA) Anti Cimex - Scandinavian Jawbreaker (FA)
Primus - Prof. Nutbutter's House of Treats/Mrs. Baileen (etc.) Primus - Prof. Nutbutter's House of Treats/Mrs. Baileen (etc.)
Kissalla on asiaa. Kissalla on asiaa.
Hehe Hehe
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
What is your name, scumbag! What is your name, scumbag!
You're weak human :3 You're weak human :3
Ananas <3 Ananas <3
Spell of the Moon (Synthwave - Outrun - Futuresynth Mix) Spell of the Moon (Synthwave - Outrun - Futuresynth Mix)
Nine Inch Nails - Came Back Haunted (Audio) Nine Inch Nails - Came Back Haunted (Audio)
Marilyn Manson - If I Was Your Vampire Marilyn Manson - If I Was Your Vampire
Olen biene Mortti vain, börheä :3 Olen biene Mortti vain, börheä :3
White Zombie ft. Iggy Pop - Black Sunshine (fan video) White Zombie ft. Iggy Pop - Black Sunshine (fan video)
Vampyyri Vampyyri
Kiva kyyti Kiva kyyti
INXS - Disappear INXS - Disappear
Whaaaat!? Whaaaat!?
Type O Negative - My Girlfriend's Girlfriend [OFFICIAL VIDEO] Type O Negative - My Girlfriend's Girlfriend [OFFICIAL VIDEO]
Anathema Obscurae, A solis ortu usque ad occasum Anathema Obscurae, A solis ortu usque ad occasum
Krang - The Hate You Advocate Krang - The Hate You Advocate
Khyl Khyl
DIE KRUPPS -To the Hilt DIE KRUPPS -To the Hilt
 672 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.58 MB, 1 tiedosto
30.03.2020 23:35:53
[ + 4 - | ]

Melkein Nugs

[41360] [tiedosto.jpg] [2.58 MB] [3120x2875] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5208)  · 

mortti

(150)  · 

makaa

(187)  · 

nukkuu

(210)  · 

lähikuva

(8)
31.03.2020 10:52:54 | 10:53:46
#325336 [+-] Piilota Suosittele

Rötv :333

Nugustelua silmät auki vai hereillä? Huumon ei voi koskaan tietää O___________O *kuumotus intensifies* >:3

No joko Vivis nyt tuon uudenkin kaulapannan on ehtinyt börheltää langanpätkiksi? >:3 Bendele ;3

Taas tassu tyynynä, kuvakulma ei kerro onko tällä kertaa kyseessä etu- vai takakäpälä :3

31.03.2020 11:55:38 | 11:55:57
#325352 [+-] Piilota Suosittele

>>325349

Joo ihan sama mikä tuote kyseessä, niin aina saa varautua että hajoaa kuukauden päästä.

Toivottavasti Vivis ei kokenut pinkkiä sopimattomaksi alfauroksen olemukseensa >:3 Hänelle kyllä sopii pinkki ja oikeastaan mikä tahansa kirkas tehosteväri koska hän on tuollainen monivärinen "vaihdan väriä valaistuksen mukaan ;3" -kuviobörh :3 Ja söböliini <3 ;3

[ 3 viestiä | ]