Joo ihan sama mikä tuote kyseessä, niin aina saa varautua että hajoaa kuukauden päästä.
Toivottavasti Vivis ei kokenut pinkkiä sopimattomaksi alfauroksen olemukseensa >:3 Hänelle kyllä sopii pinkki ja oikeastaan mikä tahansa kirkas tehosteväri koska hän on tuollainen monivärinen "vaihdan väriä valaistuksen mukaan ;3" -kuviobörh :3 Ja söböliini <3 ;3
[
3 viestiä
|
]
⭰
Joulupesu
Volbeat - Still Counting
Anti Cimex - Scandinavian Jawbreaker (FA)
Primus - Prof. Nutbutter's House of Treats/Mrs. Baileen (etc.)
Kissalla on asiaa.
Hehe
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
What is your name, scumbag!
You're weak human :3
Ananas <3
Spell of the Moon (Synthwave - Outrun - Futuresynth Mix)
Nine Inch Nails - Came Back Haunted (Audio)
Marilyn Manson - If I Was Your Vampire
Olen biene Mortti vain, börheä :3
White Zombie ft. Iggy Pop - Black Sunshine (fan video)
Vampyyri
Kiva kyyti
INXS - Disappear
Whaaaat!?
Type O Negative - My Girlfriend's Girlfriend [OFFICIAL VIDEO]