Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 237 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Luolaston käyttäjien jääkaapit Luolaston käyttäjien jääkaapit
Cigarettes After Sex - Please Don't Cry Cigarettes After Sex - Please Don't Cry
EODM (Eagles of Death Metal) - Complexity EODM (Eagles of Death Metal) - Complexity
Phil Collins - In The Air Tonight (OV) Phil Collins - In The Air Tonight (OV)
Spell of the Moon (Synthwave - Outrun - Futuresynth Mix) Spell of the Moon (Synthwave - Outrun - Futuresynth Mix)
CMX - Ei Yksikään CMX - Ei Yksikään
Gif kokoelma @Riffe:n muistolle ;_; Gif kokoelma @Riffe:n muistolle ;_;
Nirvana - Lithium (Live at Reading 1992) Nirvana - Lithium (Live at Reading 1992)
Corey Taylor - Snuff (Acoustic) Corey Taylor - Snuff (Acoustic)
Blood is Pavement (Marilyn Manson vid) Blood is Pavement (Marilyn Manson vid)
Khyl Khyl
Carach Angren - Charles Francis Coghlan (OV) Carach Angren - Charles Francis Coghlan (OV)
Awolnation - Run Awolnation - Run
Ugly Kid Joe - Clover Ugly Kid Joe - Clover
Rob Zombie - Never Gonna Stop (The Red Red Kroovy) Rob Zombie - Never Gonna Stop (The Red Red Kroovy)
OneRepublic - Counting Stars OneRepublic - Counting Stars
Hailuodon kirkon pienoismalli Hailuodon kirkon pienoismalli
Opeth Blackwater Park (FA) Opeth Blackwater Park (FA)
Strategic value: Absolute Strategic value: Absolute
Tune for Two Tune for Two
Rammstein - Feuer Frei! (OV) Rammstein - Feuer Frei! (OV)
The Cranberries - Dreams The Cranberries - Dreams
Focus - Hocus Pocus Live '73 Focus - Hocus Pocus Live '73
Herätys! Herätys!
 1 159 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
30.09.2020 18:21:40
[ + 2 | ]

MC Taakibörsta: PA 2001


runkkupäivä

 · 

rap

(56)  · 

ukko

(37)  · 

davo

 · 

edu

01.10.2020 06:01:26
#394804 [+-] Piilota Suosittele

Tätä tuli ennen kuunneltu ja paljon.
Aika jännä ku oon pari päivää tässä hokenut itselleni et ''Taaki Börstaa!'' ja nyt laitoit sitten videon tänne.

01.10.2020 07:20:35
#394812 [+-] Piilota Suosittele

>>394808
Kesällä, kun kävin Helsingissä niin juttelin Edun frendin kanssa ja sanoin, että sanoo, että Edu vois tehdä jo uutta musiikkia. Se kuullemma vetää hiljaiseloa jossain omissa oloissa.

[ 3 viestiä | ]