Ei Artemis II-ohjelma ole mitään verrattuna 1969 tapahtuneeseen kuulaskeutumiin ja sen jälkeisiin, ja kaikki maat kuulevat radiokeskustelun kuten silloinkin, sitä vaan ei voi feikata ellei siellä käynyt joku turha avaruusromu johon oli äänitetty kaikki valmiiksi.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Totuus euroopasta
Saatana on kokojyväleipä!
Kuka siellä?
Jutkut tekivät 911
Mestari kuvakommentti
Simo Häyhä smash confirmed
Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta
@yasirotta vs. paska haaste
Suvaitsevaisuus ennen kaikkea
Tarvittiin vain juttu iltalehteen ja lisäksi terapiaa