Ei Artemis II-ohjelma ole mitään verrattuna 1969 tapahtuneeseen kuulaskeutumiin ja sen jälkeisiin, ja kaikki maat kuulevat radiokeskustelun kuten silloinkin, sitä vaan ei voi feikata ellei siellä käynyt joku turha avaruusromu johon oli äänitetty kaikki valmiiksi.
[
1 viestiä
|
]
⭰
glitteri poni
Parempi kuin muut
Vastakkaisessa ulottuvuudessa
kohdennettua mainontaa
SPACE HULK : DEATHWING (VOST FR)
Kissatappelu! >;3
win 10 haittaohjelmia
Muumit
Pekka
vittumaisen näköinen lehmä
Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo
Turhia kuvia 14
Munaa vai...
Koko perheen kivaa
Vähä avaruudessa hauskuuttelua
Turhia kuvia 10
JKFn murhaaja
SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD
Tarvittiin vain juttu iltalehteen ja lisäksi terapiaa