Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 862 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Söin omenan Söin omenan
Death - Spiritual Healing Death - Spiritual Healing
TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO) TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO)
Kana Kana
Muumit Muumit
Turhia kuvia 10 Turhia kuvia 10
Turhia kuvia 12 Turhia kuvia 12
Vassarin psykoosit Vassarin psykoosit
Josh, missä saha? Josh, missä saha?
Kreator - Phantom Antichrist Kreator - Phantom Antichrist
Täältä tulloo Täältä tulloo
Venäläiset ruokarekat saapuvat Venäläiset ruokarekat saapuvat
keygen music keygen music
"pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!" "pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!"
Kulmahousujen kommentit Neste-jupakkaan Kulmahousujen kommentit Neste-jupakkaan
Lauramme Lauramme
Jänniä juttuja :3 Jänniä juttuja :3
Kumpi valehtelee? Kumpi valehtelee?
Uusi suomalainen katumuoti Uusi suomalainen katumuoti
Pekka Pekka
peli teollisuus pähkinän kuoressa peli teollisuus pähkinän kuoressa
Kuka siellä? Kuka siellä?
Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta
Kissatappelu! >;3 Kissatappelu! >;3
 202 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto
03.04.2026 12:27:27
[ + 5 - | ]

vittumaisen näköinen lehmä

[87155] [tiedosto.png] [0.73 MB] [720x1612] [] []
tiedosto.png

03.04.2026 13:05:52 | 13:07:21
#746589 [+6] Piilota Suosittele

Olisi hyvä tietää mikä on väkivaltaa & vihaa kenenkin mukaan.
Ymmärrän ja tuomitsen fyysisen väkivallan, poislukien ylimitoittamattoman itsepuolustuksen.
Ymmärrän, enkä hyväksy henkistä terrorisointia, esim. asiatonta jatkuvaa rankemman puoleista vittuilua / arvostelua.

Sitten on nämä "Minä", "Minun säännöt", "Minä olen aina oikeassa, kaikki muut väärässä" jne tapaukset, jotka ovat kasvatuksen, ideologian, tai oman kulttuurinsa tuotoksia ja perseilevät lakia, tai yhteiskunnallista käyttäytymistä, tai yleistä moraalia, tai kirjoittamattomia sääntöjä vastaan, sitten he ihmettelevät MIKSI heitä katsotaan pitkään, MIKSI heitä arvostellaan negatiivisesti, MIKSI heitä vastaan käyttäydytään agressiivisesti.

Video esimerkki tapauksesta.

03.04.2026 13:09:37
#746590 [+4] Piilota Suosittele

Vittu nää on tymii joku 1% suhtrista on väkivaltasii sit nää on vaa KAIKKI MIEHET ON VÖKIVALTASII JA VIHAA NAISIA YHYHYHHYYHH

28.04.2026 12:45:49
#751161 [+1] Piilota Suosittele

>>746589
Tässä varmaan viitataan kyselyyn jossa kysymyksen asettelu oli tyyliin: Hyväksytkö miehenä väkivallan naista kohtaa jos hän herjaa sinua, osoittaa sormella ja nauraa, kertoo sukupuolielimestäsi loukkaavia vitsejä äidillesi tai käy kimppuusi puukon kanssa hullunkiilto silmissäsi ja yrität puollustaa itseäsi? Suuri osa miehistä sanoi että kyllä ja sitä sitten luettiin tietyissä piireissä niin, että suuri osa miehistä hyväksyy fyysisen väkivallan naisia kohtaan ja jopa kannustaa siihen.

[ 8 viestiä | ]