Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 866 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Neekeritkin nauraa teille Neekeritkin nauraa teille
Kulmahousujen kommentit Neste-jupakkaan Kulmahousujen kommentit Neste-jupakkaan
Asia selvä Asia selvä
glitteri poni glitteri poni
Uppopaiston määrä Uppopaiston määrä
Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta
Suvaitsevaisuus ennen kaikkea Suvaitsevaisuus ennen kaikkea
Koko perheen kivaa Koko perheen kivaa
Päivitetty uutiskieli Päivitetty uutiskieli
Pomo aina nillittämässä Pomo aina nillittämässä
Turhia kuvia 9 Turhia kuvia 9
Jutku, jutku, jutku, jutku Jutku, jutku, jutku, jutku
Jätkä mä oikeesti tärisen Jätkä mä oikeesti tärisen
Venäläiset ruokarekat saapuvat Venäläiset ruokarekat saapuvat
Yritin Yritin
Teidät on ohjelmoitu vihaamaan Putinia Teidät on ohjelmoitu vihaamaan Putinia
Nigga moment Nigga moment
täh täh
Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo
Kaik meni Kaik meni
Sunnuntailakana Sunnuntailakana
azimi azimi
Kissantai! :333 Kissantai! :333
Täältä tulloo Täältä tulloo
 527 näyttökertaa, 1 viesti, 0.55 MB, 1 tiedosto, 20.02.2018 19:59:39
[ + 0 | ]

More Than This


forlorn

 · 

love

(27)  · 

song

(14)
20.02.2018 20:07:33
#31007 [+-] Piilota Suosittele

I could feel at the time
There was no way of knowing
Fallen leaves in the night
Who can say where they're blowing?
As free as the wind
Hopefully learning
Why the sea on the tide
Has no way of turning

More than this
You know there's nothing
More than this
Tell me one thing
More than this
Ooh, there's nothing


It was fun for a while
There was no way of knowing
Like a dream in the night
Who can say where we're going?
No care in the world
Maybe I'm learning
Why the sea on the tide
Has no way of turning

More than this
You know there's nothing
More than this
Tell me one thing
More than this
Ooh, there's nothing

Voi että olis tämä hieno kappale Lost In Translation - leffassa...

[ 1 viestiä | ]