Rekisteröitynyt 14.04.2018 17:55:15
Nähty 47 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 32 992
Tageja annettu 2 834
Vierailuja 71 978
Medioita 588
Medioiden näyttökerrat 453 216
Plussia 15 481
Saavutuksia 48
+0      
Kävin kaupassa, ostin testiksi 8% 0,5L Coop lonkeron. Jokin vihreä/vihertävä tölkki. Saa nähdä onko mistään kotoisin, juon nyt ensin normi kaljan pohjalle
26.06.2026 16:28:38
#759502 [+1] Piilota Suosittele

>>759500
Noi kaikki on vähän makuasioita joo. Esim tiedän ihmisiä jotka aina ostaa kopparsbegin siidereitä jotka on mun mielestä äklö makeita. Sit se ananaslonkero oli hyvä jos joit vaan yhen tuopin. Sen jälkeen halus oikeesti jotain muuta tai edes vettä

26.06.2026 17:04:51
#759506 [+-] Piilota Suosittele

>>759505
Oli menny veneen tilpitapin reikä soikeeks nii vedin sen dremelillä isommaks ja ostin isommman tulpan.
Sit kävin viemää äitiä tampereelle asioille ja se osti mulle synttärilahjaks ursuitin paukkuliivit jotka oli kalliimmat ku mun henki.

26.06.2026 19:21:09 | 19:21:56
#759516 [+-] Piilota Suosittele

>>759506
No siis ylipäätään sopivan kokoiset pelastusliivit on hyvä. Venäläisten lapsia kuoli just kesäleirillä kun kanootti meni nurin. Osalla lapsista oli liian suuret liivit jonka takia ne hukkui ja muutamalta aallot pyyhki osalta liivit pois. Sitte seuraavana päivänä alko näkyä lasten ruumiita pyyhkiytyneenä rantaveteen ni soitettiin miliisi

Samoin aikuisilla, varsinkaan jos ole pukenut yli 10v pelastuliivejä niin ne ois hyvä sit kerralla olla ok.

26.06.2026 19:37:05
#759521 [+-] Piilota Suosittele

>>759516
Vanhat paukkuliivit oli jo ikivanhat ja oli mallia temu nii ei niihin saa varapatruunoita, noihin nyt saa, ei nekää halpoja ollu 70e uus patruuna mut noilla pärjää ny 5vuotta ellei kippo keikkaa ja joudun merihätään.
Noi on sen verran stydit liivit et pystyn niiden avulla kannattelee liivitöntäkin enkä uppoo.
Meikä on baywatch humalainen pelastaja.

26.06.2026 20:55:23
#759526 [+1] Piilota Suosittele

En oo koskaan uskaltanut ostaa noita väkevämpiä lonkeroita, vaikka mieli olisi tehnyt. Haluun aina pitkittää juomisnautintoa mahdollisimman pitkään, ja noin vahvat juomat menisivät kuitenkin liian nopeasti päihin ;___;

26.06.2026 21:29:31
#759534 [+-] Piilota Suosittele

>>759506 Minä en oo koskaa käyttäny liivejä. Jos veneeni uppoaa, uppoan sen mukana, ja kuolen kuin mies.

Ja jos perkele onnistun tekemään sen jorpakossa jossa olen kulkenut ikäni, nii ansaitsenkin hukkua. Ihan silkasta typeryydestä.

26.06.2026 21:59:04
#759545 [+-] Piilota Suosittele

>>759534
Ei se aina oo itsestä kii että aalto tulee kyljestä sisään kun joku iso paska kylvää kauheeta aaltoa. Pyhäjärvi ja näisijärvi on nii isoja että mun kaltanen vässykkäpaska ei jaksa uida sieltä.

27.06.2026 00:52:51
#759592 [+-] Piilota Suosittele

>>759549
No se on viä isompi, aatteli vaa ku sanoit et jorpakossa nii kuvittelin järven. Mut siähän on niitä hiekkasärkkiä keskellä pohjanlahtea.
Oliski hieno haaksirikkoutua sinne ku nousuvesi tulee.

[ 26 viestiä | ]