Rekisteröitynyt 09.11.2017 12:18:40
Nähty 62 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 1 395
Tageja annettu 956
Vierailuja 7 191
Medioita 358
Medioiden näyttökerrat 289 383
Plussia 1 214
Saavutuksia 23
+0      
Oisko luolastomiitti mitään? Missä kaupunnissa porukka asuu? Ite oon Lahest. Ois hyvä tietää, ni vois miettii minne mennä.
29.07.2025 01:31:49
#708838 [+-] Piilota Suosittele

Jos pohjoisen valkeassa pääkaupungissa tai likellä järjestetään niin mikä ettei. Ois kiva päästä klonkkuilemaan teijjän kanssa isommalla porukalla ;3

[ 11 viestiä | ]