Rekisteröitynyt 16.10.2017 11:50:02
Nähty 729 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 3 174
Tageja annettu 0
Vierailuja 19 498
Medioita 0
+3      
Nyt on jo koomista ja koettelee hermoja hieman. Tilasin muutamia tuotteita eri paikoista. Maanantaina tuli viesti postilta paketista 1, että noudettavissa. Kävin tiistaina sen hakemassa kaupalta, ja kun pääsin kotiin tuli tekstiviesti paketista 2, että noudettavissa. En jaksanut enää uudestaan lähteä sitä hakemaan. Äsken kävin kaupalla hakemassa paketin 2, ja kotiin päästessäni tuli viesti, että paketti 3 olisi noudettavissa.

🤦🏻‍♀️
[ 2 viestiä | ]