Tolla ämällähän on joku pahimman asteen viherkupla/safe space-mielialahäiriö. 99% videoiden arvioinneista ja kommenteista on negatiivisia, mutta luonnollisesti tää ei muuta tee kuin estää videoidensa arvioinnit ja kommentoinnit ja syyllistää kaikkia negatiivisia kommentteja pistäneitä rasisti-fasisteiksi yms. Saa myös mielenkiintoisisa älynväläyksiä esim Trumpin voittaessa vaalit tää latas videon, jossa pyrki pelottelemaan lapsia sillä kuinka "pahat ihmiset" on ottaneet vallan, "eivätkä ole menossa vähään aikaan pois". Hänessä itsessään ei luonnollisesti ole mitään vikaa. :-D
[
2 viestiä
|
]
⭰
Hitlerin kullitykki
Jätkät, Paavo ja kieliä
UWU
Hyppää kyytiin
Takinkääntäjä Hitler
UwU :3
3 jews walked into bar
hitler
Ilman Hitleriä
Markku (ei se markus)
Yläfemma
Ramsay
Kumpi parempi?
UWU
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Aatu voi tulla ikkunan taa..
Todellisen johtajan tunnistaa hulmuavista lahkeista