Slayjer Slayjer
Kenen kanssa aiot tasaiselle? Kenen kanssa aiot tasaiselle?
Hapsi_:n tuotoksia :3 Hapsi_:n tuotoksia :3
quite spoopy quite spoopy
Luolasto miitti Luolasto miitti
outo addiktio: :3 edition outo addiktio: :3 edition
Facelift Facelift
Sideshow plant Sideshow plant
Povnoa Povnoa
lentsikka lentsikka
gorilla pystyisi helposti tappamaan apinan gorilla pystyisi helposti tappamaan apinan
Windows10n bluescreen Windows10n bluescreen
Merkitykselliset nimet Merkitykselliset nimet
Kaliforniamies taas vauhdissa Kaliforniamies taas vauhdissa
Interstellar venäjä edition Interstellar venäjä edition
Kauppinen hehe Kauppinen hehe
Näin piirretään kissa :3 Näin piirretään kissa :3
Rahankeräys Rahankeräys
hyvä päivä kruisailulle :3 hyvä päivä kruisailulle :3
heitä :3 heitä :3
Russian style Russian style
Tiivisteet kiellettävä Tiivisteet kiellettävä
Jäi kotiin Jäi kotiin
Pride juhlaa hotellissa Pride juhlaa hotellissa
 833 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 31.05.2018 22:09:11
[ + 2 | ]

Toka vaihtoehto on kivoin

[12751] [0.jpg] [0.11 MB] [1200x1200] [] []
0.jpg

tytöt

(28)  · 

girls

(7)  · 

suihku

(84)  · 

shower

(7)  · 

kolme

(11)  · 

vaihtoehtoa

31.05.2018 22:09:56
#61746 [+-] Piilota Suosittele

...koska ekasta ei tuu niin raikas olo ja toisinaan jää sellainen "hmmm... olisiko sitten voinut pestä hiukset" -epäilys, ja sheivaus ja muu ylimääräinen krääsä risoo vaikka ne tuleekin tehtyä.

31.05.2018 22:13:57 | 22:15:17
#61752 [+-] Piilota Suosittele

Tykkään toisesta vaihtoehdosta vahvistettuna runsaalla kasvorasvalla, kynsien leikkauksella, kavioiden hankaamisella (tuo uusi kovettumasheiviri on ihan ihq), sitten samalla kun kovettuma-aine kuivuu niin leikkaan parta-haivenet, nakkelen Vivamortille herkkunappeja ja örisen nuotin vierestä grungemusiikin tahtiin :D

Omaa aikaa.

Edit: siis saiko miehetkin osallistua ;3

31.05.2018 22:16:14
#61757 [+-] Piilota Suosittele

Jos mä saan istua paskalla 4-5 kertaa kauemmin kuin kukaan koskaan tapaamani naiseläjä, en vastusta kovasti ylipitkiä suihkureissuja. Kunhan vesi vain ei valu koko aikaa.

[ 4 viestiä | ]