kjeh kjeh kjeh kjeh
mustahuuli mustahuuli
Tämä Karen uhkaa haasteella jos joutuu käyttämään maskia Tämä Karen uhkaa haasteella jos joutuu käyttämään maskia
kettu kettu
Iida <3 Iida <3
tämä on hienoa tämä on hienoa
Vasemmiston kaksinaismoraali Vasemmiston kaksinaismoraali
Oikeuteen Oikeuteen
Martta laulaa Martta laulaa
Tsekkoslovakia Tsekkoslovakia
Maukumob Maukumob
Muumien Outo Retkiseikkailu Muumien Outo Retkiseikkailu
musiikkivideo musiikkivideo
minä en tykkää enää mistään >:3 minä en tykkää enää mistään >:3
Arnoldsedän seikkailut 7 Arnoldsedän seikkailut 7
Heavy metal cat Heavy metal cat
Hjalliksella on asiaa Hjalliksella on asiaa
Cvmcvmcvm Cvmcvmcvm
tuutulaulu :3 tuutulaulu :3
mitä sinä human teet ?:3 mitä sinä human teet ?:3
Kirkki lauleskelee Kirkki lauleskelee
tämäkään karen ei halua käyttää maskia tämäkään karen ei halua käyttää maskia
minna jäätyi minna jäätyi
Buns Buns
 1 161 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 30.05.2018 00:16:08
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 30.05.2018.

Suomalainen seksiopas opettaa miten taudit tarttuu

[12519] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [556x693] [] []
tiedosto.jpg

seksi

(129)  · 

opas

 · 

älä

(18)  · 

pane

 · 

mamulia

 · 

suvakki

(153)  · 

kuvittaja

 · 

kiinalainen

(28)  · 

anime

(608)  · 

anaali

(143)
30.05.2018 16:36:31
#61205 [+-] Piilota Suosittele

61109

Millä vuosisadalla kävit koulun? : o
Kyllä meidän perähikiäkoulussa ysärillä ja 2000-luvun alussa selitettiin yhdynnästä yläasteella tarkemminkin, joskin meidän lähes eläkeikänen liikunnanope joka ne tunnit veti oli aina helvetin vaivaantunut ja täynnä kiertoilmauksia.

30.05.2018 17:39:23
#61232 [+-] Piilota Suosittele

>>61205

Muistan kans että "ne" yhteiskuntaoppitunnit tai mitänenyoli piti jumppamaikka meille pojille ja tytöille sitten heidän omansa.

Maikka näytti piirtoheittimellä kuvia kikkeleistä ja emättimistä ja sano että "hiki haisee ja kaikki on ihan ok. Se on normaalia. Lähetäänkö pelaan jalitsua?"

30.05.2018 18:55:42
#61265 [+-] Piilota Suosittele

>>61232
Meillä opettaja näytti paskasti näyteltyjä videoita kasarilta, käski "lukea sieltä kirjasta" ja tartti lopulta oppilaan laittamaan kortsun banaanin päälle kun se oli sille liikaa. :D
Pari kolme kertaa koululla vieraillut valistusryhmä itseasiassa pääty lopulta kertomaan niin ala- kuin yläasteella paljon avoimemmin ja selkeämmin asioista kuin opettajat, häpeä sinänsä.
Näitten ryhmien jättämät kuvitetut lehtiset myös varmasti valisti niitä jotka ei kotona/omin neuvoin kirjastosta olleet tietoa saaneet. Ja toisaalta esim. ei kirjaston bilsankirjoistakaan sitä sosiaalista osuutta pahemmin käsitellä. Koulukirjoissakaan ei suuresti käsitelty sitä "onko pakko jos ei haluu" osuutta. :3

30.05.2018 19:00:29
#61268 [+-] Piilota Suosittele

61230

Mä oon tainnut alottaa 94-95 ja meilläkin oli ruokarukous ala-asteen... ainakin kaks ekaa luokkaa. :D Aamunavauksissa tuon tuosta pappi ja virsiä kans.

30.05.2018 19:12:03 | 19:13:56
#61272 [+-] Piilota Suosittele

>>61268

Patamäen alakoulu täällä huutelee ja se on semmonen koulu että juttua riittäis vaikka romaaniin. (ei se vähemmistökansalainen) :3

[ 14 viestiä | ]