Chad teknokratia Chad teknokratia
ei herran jumalka tää biisi o vaa nii vitu kaunis ei herran jumalka tää biisi o vaa nii vitu kaunis
Minun :3 Minun :3
Piri toimii Piri toimii
postaan idolini postaan idolini
Korkit jää käteen Korkit jää käteen
new Eva braun new Eva braun
Explosivo la Burra Explosivo la Burra
tigerr benson tigerr benson
Onnellinen Esko Onnellinen Esko
Pieruperse Pieruperse
deodorantti hajos deodorantti hajos
pyyhekumi pyyhekumi
Huomaatko eron? Huomaatko eron?
Penismestari Penismestari
Yiff yiff Yiff yiff
Kyberneukkula Kyberneukkula
mikki hiiri ja neekeri poika mikki hiiri ja neekeri poika
Vitsi Vitsi
Tyrone saa työpaikan Tyrone saa työpaikan
Taittuu Taittuu
You're gay You're gay
Tietoisku! Tietoisku!
dog boogers dog boogers
 1 170 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 30.05.2018 00:16:08
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 30.05.2018.

Suomalainen seksiopas opettaa miten taudit tarttuu

[12519] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [556x693] [] []
tiedosto.jpg

seksi

(129)  · 

opas

 · 

älä

(18)  · 

pane

 · 

mamulia

 · 

suvakki

(154)  · 

kuvittaja

 · 

kiinalainen

(28)  · 

anime

(608)  · 

anaali

(144)
30.05.2018 16:36:31
#61205 [+-] Piilota Suosittele

61109

Millä vuosisadalla kävit koulun? : o
Kyllä meidän perähikiäkoulussa ysärillä ja 2000-luvun alussa selitettiin yhdynnästä yläasteella tarkemminkin, joskin meidän lähes eläkeikänen liikunnanope joka ne tunnit veti oli aina helvetin vaivaantunut ja täynnä kiertoilmauksia.

30.05.2018 17:39:23
#61232 [+-] Piilota Suosittele

>>61205

Muistan kans että "ne" yhteiskuntaoppitunnit tai mitänenyoli piti jumppamaikka meille pojille ja tytöille sitten heidän omansa.

Maikka näytti piirtoheittimellä kuvia kikkeleistä ja emättimistä ja sano että "hiki haisee ja kaikki on ihan ok. Se on normaalia. Lähetäänkö pelaan jalitsua?"

30.05.2018 18:55:42
#61265 [+-] Piilota Suosittele

>>61232
Meillä opettaja näytti paskasti näyteltyjä videoita kasarilta, käski "lukea sieltä kirjasta" ja tartti lopulta oppilaan laittamaan kortsun banaanin päälle kun se oli sille liikaa. :D
Pari kolme kertaa koululla vieraillut valistusryhmä itseasiassa pääty lopulta kertomaan niin ala- kuin yläasteella paljon avoimemmin ja selkeämmin asioista kuin opettajat, häpeä sinänsä.
Näitten ryhmien jättämät kuvitetut lehtiset myös varmasti valisti niitä jotka ei kotona/omin neuvoin kirjastosta olleet tietoa saaneet. Ja toisaalta esim. ei kirjaston bilsankirjoistakaan sitä sosiaalista osuutta pahemmin käsitellä. Koulukirjoissakaan ei suuresti käsitelty sitä "onko pakko jos ei haluu" osuutta. :3

30.05.2018 19:00:29
#61268 [+-] Piilota Suosittele

61230

Mä oon tainnut alottaa 94-95 ja meilläkin oli ruokarukous ala-asteen... ainakin kaks ekaa luokkaa. :D Aamunavauksissa tuon tuosta pappi ja virsiä kans.

30.05.2018 19:12:03 | 19:13:56
#61272 [+-] Piilota Suosittele

>>61268

Patamäen alakoulu täällä huutelee ja se on semmonen koulu että juttua riittäis vaikka romaaniin. (ei se vähemmistökansalainen) :3

[ 14 viestiä | ]