Makita mainos. Makita mainos.
Timelapse of the future Timelapse of the future
Hoplaa Hoplaa
Liitä sinäkin Liitä sinäkin
Vasemmistoliitto Vasemmistoliitto
Ryppy ja koronavirus osa IV Ryppy ja koronavirus osa IV
Koronarokotus Koronarokotus
Sukupuoli Sukupuoli
100 päivää 100 päivää
Juutalaisten luvattu maa Juutalaisten luvattu maa
humala humala
assburger ja sukat assburger ja sukat
seppo googlaa seppo googlaa
pylly pylly
suomen rakentajat suomen rakentajat
Uusi mies Uusi mies
2020-luvun wehrmacht 2020-luvun wehrmacht
Nikola Tesla Nikola Tesla
Puuha Pete Puuha Pete
Krapulaan voi kuolla Krapulaan voi kuolla
Onnea Ruotsi, saitte mussukan takaisin! Onnea Ruotsi, saitte mussukan takaisin!
Nap Time! Nap Time!
Hei hei :D Hei hei :D
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
 1 051 näyttökertaa, 15 viestiä, 19.74 MB, 1 tiedosto, 29.05.2018 09:59:39
[ + 6 | ]

Jotkut pelit koukuttaa huolella

[12497] [Plays-God-of-War-Once-[720p].mp4] [19.74 MB] [1280x720] [] []

pelaa

 · 

god

(19)  · 

war

(22)  · 

immersio

29.05.2018 23:04:37 | 23:06:12
#60998 [+-] Piilota Suosittele

>>60994

Ei liity tähän mut täällä on kyllä jotain tyyppejä joista ei muuten kuulu mitään mutta auta armias kun postaat niiden mielestä paskan kuvan niin vali vali ini ini >:3 Tosin tämähän ei eroa mitenkään Nappulan meiningistä...

29.05.2018 23:18:42
#61001 [+-] Piilota Suosittele

>>60998

Liittyy juurikin tähän. Patalla on jäänyt sieni kutemaan anaaliin. Hän vain välillä "uskaltaa" omalla nimimerkilläänkin purkaa smug-peppukipuaan.

No mitäpä me pienistä, kun ei pienet meistä :3

30.05.2018 17:54:32
#61246 [+-] Piilota Suosittele

>>60994 Haistan vahvaa ja karvasta peppukipua sekä paranoiaa, koska en ole käyttänyt luolastoa aktiivisesti kohta kahteen viikkoon, lukuunottamatta kahta viimeistä päivää. Etkä ole mitenkään oman ritiikkisi yläpuolella, kumpi meistä kahdesta truuttaa kissa-anaalinsa tyhjäksi päivittäin ja kävi tästä noottia saatuaan kommentoimassa isoon osaan lähettämästäni shaibansguugelista "ihan paska media"? :D Mitä todisteita sulla edes on mun olleen se sonja, joka on käynyt huutelemassa kuvissasi? Ja miksi edes välität loppujen lopuksi, osuuko "sonja-k" herkkään kohtaan?

En ymmärrä mikä ajaa sinut kantamaan yksipuolista kaunaa viikkoja, vieläpä teoista jotka ei välttämättä ole minun tekemiäni. Vaikutat tekotaiteellisuutesi ohella selvästi pikkumaiselta ihmiseltä. Ja sonjista: sonjailu on betaversion anonyymi-käyttäjä-ominaisuus, joka täytyy muuttaa pätevämmäksi, tai järjestään poistaa. Se aiheuttaa nimenomaan esimerkinomaisia tilanteita joissa kumpikin osapuoli vain paskoo toistensa muroihin.

Toisaalta pidän aiheutuneesta, vaikken selvästi ole ainoa syypää kovin traagiselle tilanteellesi. Ehkä sinun pitäisi.. mmmMMMMMMM, miettiä minkälaista paskaa tunget palveluun? :D

[ 15 viestiä | ]