Vapaailtaa viettämässä Vapaailtaa viettämässä
pitkä yö takana pitkä yö takana
nuoret hurjat nuoret hurjat
kaalisiili kaalisiili
Aku Ankka coodaus kieli Aku Ankka coodaus kieli
pohjoiskorealaiset runkulla pohjoiskorealaiset runkulla
hävittäjän tankkausta hävittäjän tankkausta
hei sinä siellä hei sinä siellä
Borat Borat
älytön meno älytön meno
Todellinen voittaja Todellinen voittaja
kemu selänne kemu selänne
suvakkien pettymys suvakkien pettymys
Röi ukko Röi ukko
tekis mieli maistaa tekis mieli maistaa
Albert Monroe Albert Monroe
anna haukku anna haukku
the smiths the smiths
Vanhaa kuvaa Vanhaa kuvaa
nopea jodlaus nopea jodlaus
Tissi Tissi
Karkki vai kepponen? Karkki vai kepponen?
Musiikki vei Musiikki vei
Akka käski laskpostella pyykit olkoo saatana Akka käski laskpostella pyykit olkoo saatana
 319 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 11.05.2026 23:23:23
[ + 0 | ]

Soinin ajatuksia

[88111] [tiedosto.png] [0.19 MB] [826x912] [] []
tiedosto.png

timo soini

(17)  · 

perussuomalaiset

(81)
12.05.2026 05:29:29
#753131 [+7] Piilota Suosittele

Soini vois nyt pitää turpansa kiinni, vitun petturi, vaikka homoja ja idiootteja sekä rikollisia on siinä puolueessa eniten, silti, se on paras valinta Suomelle kun ei ole kunnon vaihtoehtoja. Suomessa ei ole kunnon oikeistoa paitsi pari tyyppiä.

12.05.2026 13:35:33
#753160 [+3] Piilota Suosittele

>>753097 Kyllä minä sen ymmärrän, että Soini on katkera, mutta sitä minä en ymmärrä (tai kyllä minä senkin varsin hyvin ymmärrän, kröhvassarilehdistökröhm) miksi ne kaikki Soinin katkerat somepostaukset Persuista pitää aina vääntää uutiseksi asti? Somaliporukka hakkasi, ryösti ja lopuksi vielä puukotti sivullista ihmistä Vantaalla, mutta siitä ei juttua saatu aikaan.

12.05.2026 15:45:11
#753168 [+1] Piilota Suosittele

>>753160 No eiköhän se ole jo aikahyvin yleisessä tiedossa, että
meidän media on aavistuksen vasemmalle kallellaan.
Joten tottakai ne kuvittelee, että entisen persun sanalla olisi jotain painoarvoa.
Saadaan kivasti lähetysaika täytettyä, ettei tarvi uutisoida mitään ikävää, joka
taas ei varmasti sada omaan laariin.

12.05.2026 22:47:11
#753240 [+-] Piilota Suosittele

Timpalla on tauti, mutta Timppa ei välitä. Mä vaikka löisin vetoo siitä, että se kyttää jotain homopornoa pitkin öitä ja kun hoksaa sen olevan syntiä niin puhdistautumisrituaaliin kuuluu sössöttäminen julkisuudessa.

Sillon ku persut nous eduskuntaan niin olihan se jytky. Mutta kun herra ei halunnut valtiovarainministerin salkkua niin teki kaikkensa, vittu kaikkensa, että pääsee ulkoministeriksi ja jenkkeihin rukousaamiaiselle. Millään muulla ei ollu mitään merkitystä. Hyppäs pois perustamastaan persuista. Perusti siniset. Potkittiin vittuun siitäkin sitten. Jätkä siellä kattelee Tynkkystä aamusta iltaan ja vispaa menemään >:X

[ 7 viestiä | ]