Meat the Spy Meat the Spy
invaparkki invaparkki
Grampa Tex Plays Mechwarrior Online Grampa Tex Plays Mechwarrior Online
hyvää mediaa hyvää mediaa
Vaavin peti Vaavin peti
Whole roasted chicken Whole roasted chicken
Syntymäpäivät :3 Syntymäpäivät :3
fabulous fabulous
Jamalin kylkiluut rusahti Jamalin kylkiluut rusahti
Kesäjuoma Kesäjuoma
Husu part 3 Husu part 3
yodan kulli ja palli kidutus yodan kulli ja palli kidutus
ajo-opetusta ajo-opetusta
The Federal Empire - I Never Liked Your Friends (OV) The Federal Empire - I Never Liked Your Friends (OV)
Nokoskohtauksen uhri Nokoskohtauksen uhri
sokea autoilia sokea autoilia
vitun jooseppi vitun jooseppi
Armottomat äidit Armottomat äidit
itsevarma pentu nyt ja 15vuotiaana itsevarma pentu nyt ja 15vuotiaana
Julian oppitunti Julian oppitunti
beer cunt beer cunt
Mr Bean Mr Bean
Vanhasen unelmakoti Vanhasen unelmakoti
tekee höpöä tekee höpöä
 319 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 11.05.2026 23:23:23
[ + 0 | ]

Soinin ajatuksia

[88111] [tiedosto.png] [0.19 MB] [826x912] [] []
tiedosto.png

timo soini

(17)  · 

perussuomalaiset

(81)
12.05.2026 05:29:29
#753131 [+7] Piilota Suosittele

Soini vois nyt pitää turpansa kiinni, vitun petturi, vaikka homoja ja idiootteja sekä rikollisia on siinä puolueessa eniten, silti, se on paras valinta Suomelle kun ei ole kunnon vaihtoehtoja. Suomessa ei ole kunnon oikeistoa paitsi pari tyyppiä.

12.05.2026 13:35:33
#753160 [+3] Piilota Suosittele

>>753097 Kyllä minä sen ymmärrän, että Soini on katkera, mutta sitä minä en ymmärrä (tai kyllä minä senkin varsin hyvin ymmärrän, kröhvassarilehdistökröhm) miksi ne kaikki Soinin katkerat somepostaukset Persuista pitää aina vääntää uutiseksi asti? Somaliporukka hakkasi, ryösti ja lopuksi vielä puukotti sivullista ihmistä Vantaalla, mutta siitä ei juttua saatu aikaan.

12.05.2026 15:45:11
#753168 [+1] Piilota Suosittele

>>753160 No eiköhän se ole jo aikahyvin yleisessä tiedossa, että
meidän media on aavistuksen vasemmalle kallellaan.
Joten tottakai ne kuvittelee, että entisen persun sanalla olisi jotain painoarvoa.
Saadaan kivasti lähetysaika täytettyä, ettei tarvi uutisoida mitään ikävää, joka
taas ei varmasti sada omaan laariin.

12.05.2026 22:47:11
#753240 [+-] Piilota Suosittele

Timpalla on tauti, mutta Timppa ei välitä. Mä vaikka löisin vetoo siitä, että se kyttää jotain homopornoa pitkin öitä ja kun hoksaa sen olevan syntiä niin puhdistautumisrituaaliin kuuluu sössöttäminen julkisuudessa.

Sillon ku persut nous eduskuntaan niin olihan se jytky. Mutta kun herra ei halunnut valtiovarainministerin salkkua niin teki kaikkensa, vittu kaikkensa, että pääsee ulkoministeriksi ja jenkkeihin rukousaamiaiselle. Millään muulla ei ollu mitään merkitystä. Hyppäs pois perustamastaan persuista. Perusti siniset. Potkittiin vittuun siitäkin sitten. Jätkä siellä kattelee Tynkkystä aamusta iltaan ja vispaa menemään >:X

[ 7 viestiä | ]