>>750394 Koitin sitä kaljapäissäni väsyneenä ja visvasta vittuuntuneena useamman kerran, mutta ku ei suostunu yhteistyöhön. Siis tonhan pitäis toimia muistaakseni heti ton ? merkin jälkeen ku ottaa talteen. Tai no, mistäs mä mitään tiijjän. Kainalotkin haisee ku pesin kaks koneellista pyykkiä. Viimeks kävin pesulla viime viikon keskiviikkona. Nyt ei ennää jaksa mennä kylymään suihkuun ku ei täällä pöpilässä oo lämmintä vettä ku vaan aamupäivisin 10:00 - 10:15. Tissit paleltuu! Ja pattereista tulee sähköshokkeja jos vähän lentää eritteitä pytyllä istuessa vääriin paikkoihin.
Saanko mää muuttaa sun luo niin voit pitää mua luolas.. siis kellarissa vaikka kuhan siellä on lämmin vesi ja lämpötila on yli 21 astetta toisin ku täällä?
[
5 viestiä
|
]
⭰
rehell the man
kiinnostavaa
Törmäys
Meno vitun ruotsi
Reilu isä
jee mä sain korin
Vitseilleen omistautunut isä
Teiden ja iskunvaimentimien murhaaja
Punaista
good boy machine
Mitä poju tuumii?
Koira yllättää takaa kuin ruotsalainen konsanaan
Biisi
apinaa koijataan
Synttärit
Mikun ja Lenin jännä hetki
Terveiset lumilinnasta!
priviet
Perhekriisi.
Sankari?
Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän