On se tuo Knoxville On se tuo Knoxville
Hieroja-Raimo Hieroja-Raimo
Mies synnyttää Mies synnyttää
Antiquus Scriptum - Skeletons Of Society (A Tribute To Slayer) Antiquus Scriptum - Skeletons Of Society (A Tribute To Slayer)
pitää huilata välillä :3 pitää huilata välillä :3
Gamer Eats a lot of Fast Food... Gamer Eats a lot of Fast Food...
Auringonlasku Nevalla Auringonlasku Nevalla
Hapsi Hapsi
Jumala vihaa dildoja Jumala vihaa dildoja
seinästä se sähkö tulee seinästä se sähkö tulee
Milkshake Milkshake
Jerusalemin kukkaset Jerusalemin kukkaset
Piirretty Piirretty
Iisalmelaiset.. Iisalmelaiset..
Clown of your dreams Clown of your dreams
Enkeliviesti 04 2018 Enkeliviesti 04 2018
ajo ohjeita ajo ohjeita
hehe :D hehe :D
Payback Payback
hauska leikki :3 hauska leikki :3
Quite Wonderful Sir - Prime Minister Edition Quite Wonderful Sir - Prime Minister Edition
Ugandan parlamentti Ugandan parlamentti
nyt on moovsit :3 nyt on moovsit :3
Merimetson kakaroita Merimetson kakaroita
 369 näyttökertaa, 5 viestiä, 6.15 MB, 1 tiedosto, 21.04.2026 21:27:49
[ + 3 | ]

Todellinen sankari uutisissa


murtovaras

 · 

poika

(104)  · 

sankari

(16)  · 

burglar

 · 

onion

(5)
21.04.2026 23:50:39 | 23:51:50
#750367 [+-] Piilota Suosittele

>>750365
Rehellisin eikä minkään tekoälyn kanssa koskaan ollut tekemissä ikinä :D Ja minkä lahjottujen näyttelijöiden ? Ei ikinä olla käytetty ? :D

22.04.2026 23:37:31
#750492 [+-] Piilota Suosittele

>>750394
Koitin sitä kaljapäissäni väsyneenä ja visvasta vittuuntuneena useamman kerran, mutta ku ei suostunu yhteistyöhön. Siis tonhan pitäis toimia muistaakseni heti ton ? merkin jälkeen ku ottaa talteen. Tai no, mistäs mä mitään tiijjän. Kainalotkin haisee ku pesin kaks koneellista pyykkiä. Viimeks kävin pesulla viime viikon keskiviikkona. Nyt ei ennää jaksa mennä kylymään suihkuun ku ei täällä pöpilässä oo lämmintä vettä ku vaan aamupäivisin 10:00 - 10:15. Tissit paleltuu! Ja pattereista tulee sähköshokkeja jos vähän lentää eritteitä pytyllä istuessa vääriin paikkoihin.

Saanko mää muuttaa sun luo niin voit pitää mua luolas.. siis kellarissa vaikka kuhan siellä on lämmin vesi ja lämpötila on yli 21 astetta toisin ku täällä?

[ 5 viestiä | ]