Grand Theft Auto 2 - Theme Grand Theft Auto 2 - Theme
Taistelu Taistelu
tämän ei pitäisi olla hauskaa tämän ei pitäisi olla hauskaa
jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
Musakissa Musakissa
anime sanna marin anime sanna marin
Pelaajat Pelaajat
Pelottaa! Pelottaa!
heitto heitto
jos sä tahdot niin... jos sä tahdot niin...
Eri asia Eri asia
Send nudes Send nudes
Lempinimi Lempinimi
Jenkkiakkojen kysymykset jätkille Jenkkiakkojen kysymykset jätkille
HalloweenHomoHaaste HalloweenHomoHaaste
ei ollut hyvää >:3 ei ollut hyvää >:3
Syöpäläiset vittuun euroopasta Syöpäläiset vittuun euroopasta
Tein uuden hienon vaakunan luolastolle <3 Tein uuden hienon vaakunan luolastolle <3
Mal Malloy Mal Malloy
Lootcrate availua Lootcrate availua
Hirvitys Hirvitys
Ei siellä kukaan ole Ei siellä kukaan ole
Uimaan! Uimaan!
kova on yritys :3 kova on yritys :3
 369 näyttökertaa, 5 viestiä, 6.15 MB, 1 tiedosto, 21.04.2026 21:27:49
[ + 3 | ]

Todellinen sankari uutisissa


murtovaras

 · 

poika

(104)  · 

sankari

(16)  · 

burglar

 · 

onion

(5)
21.04.2026 23:50:39 | 23:51:50
#750367 [+-] Piilota Suosittele

>>750365
Rehellisin eikä minkään tekoälyn kanssa koskaan ollut tekemissä ikinä :D Ja minkä lahjottujen näyttelijöiden ? Ei ikinä olla käytetty ? :D

22.04.2026 23:37:31
#750492 [+-] Piilota Suosittele

>>750394
Koitin sitä kaljapäissäni väsyneenä ja visvasta vittuuntuneena useamman kerran, mutta ku ei suostunu yhteistyöhön. Siis tonhan pitäis toimia muistaakseni heti ton ? merkin jälkeen ku ottaa talteen. Tai no, mistäs mä mitään tiijjän. Kainalotkin haisee ku pesin kaks koneellista pyykkiä. Viimeks kävin pesulla viime viikon keskiviikkona. Nyt ei ennää jaksa mennä kylymään suihkuun ku ei täällä pöpilässä oo lämmintä vettä ku vaan aamupäivisin 10:00 - 10:15. Tissit paleltuu! Ja pattereista tulee sähköshokkeja jos vähän lentää eritteitä pytyllä istuessa vääriin paikkoihin.

Saanko mää muuttaa sun luo niin voit pitää mua luolas.. siis kellarissa vaikka kuhan siellä on lämmin vesi ja lämpötila on yli 21 astetta toisin ku täällä?

[ 5 viestiä | ]