Pue Sakarille mopoauto Pue Sakarille mopoauto
Muurahaisten vallankumous Muurahaisten vallankumous
Tein joskus kuviksen tunnilla Tein joskus kuviksen tunnilla
Suomi mainittu Suomi mainittu
Vaihdoksia Vaihdoksia
Sohvatyynyt Sohvatyynyt
Onnea Vova-setä! Onnea Vova-setä!
Kuvakulma Kuvakulma
Appelsiinisilmä Appelsiinisilmä
Kiva källi Kiva källi
Noodlewich Noodlewich
Get to the choppa! Get to the choppa!
RiBul antaa siivet RiBul antaa siivet
Tällänenkin joskus oli Tällänenkin joskus oli
Saludo Saludo
Karttakuva Karttakuva
Hommat hoidossa :3 Hommat hoidossa :3
Banaani voi olla kuolemaksi Banaani voi olla kuolemaksi
hapsiykoosi hapsiykoosi
Bongo Cat driftaa etusivulle Bongo Cat driftaa etusivulle
Guess who's back? Guess who's back?
Balettia Balettia
Song of Bongos Song of Bongos
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
 349 näyttökertaa, 5 viestiä, 8.01 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 16:11:16
[ + 1 | ]

Mystinen paketti artemiksella

[87275] [998.mp4] [8.01 MB] [576x1024] [65.50s] [] []

artemis

(9)  · 

foliohattu

(18)  · 

salaliittoteoria

(10)  · 

apinaa koijataan

 · 

tietämättömyys

08.04.2026 19:25:35 | 19:35:04
#747715 [+1] Piilota Suosittele

Tää on surkuhupaisaa ihmisiltä jotka eivät tiedä avaruuslennoista mitään, mutta silti pitävät tälläsiä ihan totena koska se löytyi netistä niin sen on pakko olla totta! :D Mitään ei tiedetä avaruudesta taikka rakettitieteestä mutta feikiksi huudetaan koska netistä löyty videoita! :D

(Ja mikään laser, taikka muu valonlähde ei voi tuottaa punaista täplää, juuh ihan feikki on ^^ Sekä kuvanlaadussa ei tietenkään voi olla mitään vikaa eikä mitään koskaan blurrata tai sensuroida joten tää on pakko olla feikki video :D)

Enää puuttuu @pölle jonka mukaan ihmiskunta ei ole voinut kehittää mitään ratkaisua joka kestää tuhansien asteiden lämpötiloja. Ja vaikka kuinka sille tarjoaa dataa tarjottimella niin ei se nyt vaan oo mahdollista, vaikka sankari itse ei tuntiakaan ole lukenut rakettitiedettä vaikka sille sen näyttäis :D



Ja lopukwsi, Pölle tosiaan ihan tosissaan, siis aikuisten oikeasti luulee että Artemis II:ssa käytettiin tokmannilta ostettuja 50e aurinkopaneeleja :D EI NE VOI KESTÄÄ MITÄÄN tosiaan kaverilta, joka luulee niitä 50e paneeleiks :D

Miljardit ei riitä, puhutaan BILJOONISTA miten jenkit, NASA, ryssät ja koko maailma kusettaa ihmisiä eikä mikään auronkopaneelien suojamekanismi voi toimia :D



Tässä sen näkee, kuinka vitun helppo ihmisiä on ohjailla :D Uskokaa vaan kaikkeen mitä netistä löytää :D

08.04.2026 19:31:28
#747718 [+2] Piilota Suosittele

>>747715 Ulinan määrä on vakio. Vaikkakin edelleen löytyy ulisijoita koronarokotteesta. Jone Nikula jätti kolesteroli lääkkeen omin nokkinesa pois ja sai sen takia sydärin. Ja kommentti kentässä kiljuttiin että rokotteen vika.

Suurin osa ihmisistä on oikeasti helvetin tyhmiä.

08.04.2026 19:37:23
#747721 [+1] Piilota Suosittele

>>747718
Suurin osa näistä on todellakin ihmisiä, jotka eivät ymmärrä aiheesta mitään. Sitte kun koronasta ei THL:n tai mikään virallinen uutisointi kelpaa (KOSKA NE KUSETTAA :D) niin etsitään vaihtoehtoisia vastauksia. Onhan se ihan vitun selvää, että ryssien trollit ja muutkin nettitrollit vaan ruokkii tätä :D Ja nää uskoo, tottakai ne uskoo kun netissä sanottiin näin!!!!!

(Mutta THL tai muu virallinen kanava EI kelpaa :D)

08.04.2026 20:05:30 | 20:08:04
#747735 [+1] Piilota Suosittele

>>747725
Viimeeks mulle selitettiin että Van Allenin magneettikehä maapallon ympärillä polttais ja säteilis paskaksi joka vitun raketin sekä aurinkopaneelin joka sitä yrittää läpäistä. Paras oli just se että kuulemma 50e aurinkopaneeleja käyttivät artemiksessa, sekä kusetuksen takia laukaisivat miljardien raketin taivaalle jotta kaikki uskois että siel ois muka ihmisiä lennolla

(ja syy on se, että Iranin sota maksaa enemmän ku yks kuulento joten jenkit kusettaa ja rahaa on tuhlata miljardeja tälläsii kusetuksiin koska Iranissa rahaa palaa enemmän :D @pölle vaan ei ymmärrä ettei jenkkien todellakaan kannattais hassata satoja miljardeja feikki-kuulentoihin samalla kun käydään sotaa, mutta jos tosiaan kaveri luulee että kaikki avaruuslennot on ollu kusetusta niin mikäs siinä. Näin idiooteja kusetetaan, eikä ne koskaan tule hyväksymään sitä että he itse ovat se kohde, jota tässä kusetetaan)

Sit ku näille laittaa Van Allenin vyöhykkeestä faktoja, ettei se tosiaan ole 360 asteen pallovyöhyke vaan tosiaan sitä voidaan väistää avaruslennon suunnitteluvaiheessa niin SE EI KELPAA!!! Koska se on sanottu wikipediassa niin mulle sanotaan että mä kuulemma uskon kaikkea mikä löytyy googlella :DDDDDDD

https://en.wikipedia.org/wiki/Van_Allen_radiation_belt

Ja mitä nää tekee ? Uskoo asioita, jotka ne löysi netistä ^^ Hihhih !

[ 5 viestiä | ]